Page 9 - ahadera12v10
P. 9
"המרכיברההאשמנמייםם אשאתני ורבהבנשרדיליסיםה
אוושבבמואהאמינסהוחיעאשראפוןצג-תמלרניםשולבושכוזתהאתהההחומבללשלאתמיעלמורטכשמכשאוופזושפמרתלנאאחיהונהמ"יהןת,
שאני אמא ומורה תמיד המשכתי ליצור זה היה חזק להתארח במוזיאון ,אז זה ההתנתקות .אז לא ידענו אפילו מתי הפיע
בסטודיו שלי ,אבל לא הצגתי". לא היה רווח לראות בו אמנים דתיים, נוי יתרחש .זה כלל גם אקט אמנותי שעע
ואני מניחה שהם היו צריכים אותי יותר שיתי .כולם עשו הרבה עיטורי גרפיטי על
בין שכבות הנפש מאשר רוצים אותי; מישהו שישקף זווית הקירות ,אני עשיתי על הקירות רישומים
אחרת ,כדי שלא כל התערוכה תהיה צד בגודל טבעי שלי ושל האחים שלי .ערכע
בסוף השנה האחרונה השלימה צדוק אחד של המטבע .היום כבר יש הרבה תי את הסרט ,השמטתי ממנו את הסאונד
תואר שני במסלול "אמן – מורה" בחוג ובניתי מיצב מהארגזים שנתנו לנו לארוז,
למדעי הרוח במכללה האקדמית לחינוך יותר פתיחות". עליהם היה כתוב 'צבא ההגנה לישראל'.
אורנים .העבודות שלה ,כמו של חבריה צדוק סיימה את לימודיה ,נישאה ותוך אספתי המון ארגזים ובניתי בהם את כל
למחזור ,מציגות תוצרים של מהלך אקדמי כדי הקמת המשפחה לא זנחה את האמע החלל ,כשבתוך אחד הארגזים הסרט היה
חדשני בגישה מחקרית מבוססת-יצירה. נות" .תמיד המשכתי ליצור ,אבל היה מוקרן כך שצריך היה מעט להתכופף ולע
"הגעתי לאורנים ,כי רציתי מסגרת שגם לי בום גדול מאוד אחרי הלימודים עם שבת באחד הארגזים כדי לראות אותו",
תקדם אותי מקצועית וגם תיתן לי מענה התערוכות במוזיאון ועוד תערוכה קבוע
לחזור לעולם האמנות ,אבל ממקום שאני צתית בבית האמנים בתל אביב .שם הגע היא מספרת.
יותר שלמה איתו ,מקום שעובד עם קבוצה שתי עבודה מתוך פרויקט הגמר .הרבה האותנטיות של היצירה והעובדה שאין
וליווי .הצטרפתי למסלול השני של התוע אמנים מנסים להתקבל לכל מיני גלריות הרבה אמנים מגוש קטיף ,ועוד בימים
כנית שהיא חדשה יחסית .למדנו בקבוצה ותערוכות ולא מצליחים ,ולי היה הבום הסוערים ההם ,הביאו לכך שהעבודה
קטנה ,במסגרת של יצירה עצמאית .בסוף הזה ,כשעוד לפני שסיימתי את הלימוע הוצגה -ב 2005-במוזיאון תל אביב בת�ע
המסלול מגישים עבודת גמר לצד תערוכת דים כבר הצגתי בתערוכות ולא ידעתי
גמר ,וזו מקפצה שהחזירה אותי קצת ליע בדיוק מה לעשות יותר .אחר כך הרגשתי רוכה שקיבלה את השם "התנתקות".
צירה יותר עקבית וגם לשדה אמנותי ,לבע רתיעה מהמקום של להציג ,השואו שיש הצגת במוזיאון שנחשב למעוז השמאל.
בזה ,הדינמיקות הפוליטיות ,לכן המשכע
חור באמנות כמשהו שהוא באמת תי ליצור בסטודיו מהבית שלי .גרנו ביע איך קיבלו שם את ה"מתנחלת"?
משמעותי ונוכח בחיים .אי אפשר שוב תקועה ואז עברנו צפונה לבית רימון "הייתי האמנית היחידה מהגוש שהע
להישאר בסטודיו ,זה לא באמת ולפני שנה הגענו לפרדס חנה ,ותוך כדי שתתפה בתערוכה .שאר המשתתפים היו
נותן ומשפיע בעולם אם אתה בעיקר צלמי עיתונות שהציגו צילומים
מעבודתם בשטח או אמנים אחרים.
עכבר העיר 9 12.10.2018