fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גל ואלין עושות את תל אביב

ין לוי באירוע השקת פאקו רבן. צילום_ אביב חופי
ין לוי באירוע השקת פאקו רבן. צילום_ אביב חופי
  •  ושוב יש לנו נציגות מקומית באירוע תל אביבי שווה. גל גברעם מנתניה ואלין כהן מחדרה – שתי כוכבות רשת שלאחרונה גם יש ליין איפור מצליח והן רק בנות 17- הגיעו לאירוע השקת הניחוח PURE XS מבית פאקו רבן בבר היוקרתי the chaple. הן דיברו כמו רוב האנשים שם על הדרום הסוער וכמה שהן מזדהות עם התושבים אבל בכל זאת עשו קצת חיים. תל אביב, אתם יודעים.
  •  לפני שהוא יכנס למוד של חנוכה, אמן הסביבונים ובעל הגלריה ערן גרבלר מקיסריה חגג יום הולדת 59 ועשה זאת כמו שצריך. "שבוע היומולדת שלי נמשך שבועיים ללא הפסקה, התחיל במסעדת השוק בתלפיות בחיפה, המשיך בטיול בחוף הים בבית ינאי, שם הצטלמתי עם מזי אשתי ואהבת חיי ובשישי חגגנו כל המשפחה המורחבת במסעדת האחים ליד הגלריה שלי, במתחם שרונה.
    – נהדר, זה מעלה ציפיות לקראת יום ההולדת העגול 60 בשנה הבאה?
    – "ששש יש עוד זמן".
חוגג. ערן גרבלר עושה יום הולדת צילום פרטי לאתר בלינקר
חוגג. גרבלר  (צילום פרטי)
    •  סיון ליבנה חכים מחוף הכרמל, מעצבת פנים ובעלת הבלוג "שתיים סוכר", מעדכנת שספר הילדים: "התלתלים של לי" שכתבה, ירד לדפוס. חכים המתולתלת המהממת כתבה סיפור על ילדה בשם "לי" שבזמן המשחק בגן, הילדים צוחקים על שיערה המתולתל. היא עצובה ומבקשת לעצמה שיער אחר. "שיער חלקלק שיורד כמו דוקים עד אמצע הגב". במהלך הסיפור "לי" תגלה בתלתלים שלל יתרונות יצירתיים שיעלו לה חיוכים "מבפנים". "אני מאוד מתרגשת. העבודה על הספר נמשכה כשנתיים והוא עומד להגיע אלי בימים הקרובים. אם אתם מכירים ילדים/ות מתולתלים/ות, אני מזמינה אתכם לרכוש עבורם את הספר באתר שלי", סיפרה בהתרגשות.
    •  ין לוי באירוע השקת פאקו רבן. צילום_ אביב חופי
  • לוי באירוע השקת פאקו רבן. (צילום: אביב חופי)
ריח הדפוס. סיון ליבנה בבית דפוס צילום פרטי לאתר בלינקר
ריח הדפוס. סיון ליבנה בבית דפוס (צילום פרטי)
  •   עוד כמה קטנות הפעיל החברתי שהתמודד עכשיו למועצה עוגן יוחננוב החליט להפסיק לעשן ולהיפרד מהסיגריות אחר 10 שנות עשן, "זה לא קשה. ברגע שלקחתי החלטה זהו זה|, הוא השוויץ בפני ברברה. הצלמת והמורה לצילום ראמה יזמה החלה עבודה חדשה כמדריכה בקבוצת הטיולים 'טיולים ואגדות' והמתקשר מוטי סגל בילה בבנקוק.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות