fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"יש לנו קבוצה טובה יותר מפרדיס"

ג'קי בן שושן
ג'קי בן שושן (צילום: שלומי גבאי)

במהלך השנים האחרונות הפך הדרבי בין קבוצות הכדורגל בפרדס חנה לאירוע הספורטיבי הגדול ביותר במושבה. התחרות שהייתה לאורך השנים בין מועדון ספורט לבית"ר הגיעה לפסים לא טובים ודווקא בשנים האחרונות החליטו ראשי שתי האגודות לשים לזה סוף ולהשאיר את העימות רק על כר הדשא.

גם העונה, התחרות הספורטיבית גדולה, כאשר שתי הקבוצות נלחמות בצמרת ליגה ג' ונראה שבית"ר קרובה יותר לליגה ב'. בסוף השבוע נערך דרבי נוסף שהסתיים בניצחון ביתרי בתוצאה 1:2 שלא רק קבע ניצחון של יוקרה עירונית, אלא גם קירב את הקבוצה לליגה ב'.

אחד האנשים השמחים שנראו בסיום המשחק היה היו"ר ג'קי שושן, שנראה באקסטזה בלתי רגילה בסיום. "הרגשתי כאילו נולד לי עוד ילד", אמר שושן, "יש לי חמישה ילדים ביולוגיים אבל הרגשתי כאילו נולד לי עוד אחד. היינו בפיגור 1:0 והרגשתי חיוור כי היינו טובים יותר וחשבתי לעצמי איפה הצדק? ואז הגיע השיוויון ושער הניצחון".

ג'קי בן שושן
ג'קי בן שושן (צילום: שלומי גבאי)

אתה שמח כי מדובר גם בדרבי?

"לאורך שנים למדתי להפסיד ולמדתי לנצח. אני חושב שכבר זה לא הדרבי כמו פעם. במשחק היו 300 אוהדים כולם מבית"ר. פעם היו מחלוקות ביני לבין ראשי מועדון ספורט אבל גם את זה לא קיים היום. אני מתרגש כי הקבוצה הזאת שלנו מרגשת אותי".

מה מיוחד בקבוצה הזאת?

"קודם כל מדובר בחבורה של גברים ובני אדם מדהימים. אין לנו שנאת חינם ופשוט תאווה לעיניים לראות את השחקנים ולהיות איתם. אני לא מנסה להתייפיף ומצדיע למאמן אילן צרפתי".

מה עשיתם שונה העונה?

"אילן הביא שחקנים שרעבים ורוצים לשחק. אומנם זה לא דור שלי כאשר רק רצינו לשחק וזה לא היה משנה צבע חולצה או צבע גרביים אבל העונה יש לנו חבורה של אוהבי כדורגל שרוצים לבוא להתאמן ולשחק והם באים מהלב וזה מרגש אותי כמו שלא ריגש אותי הרבה זמן. אפילו החתן שלי פאר טסי הגיע למשחק ונשאר איתנו עד הסוף כי גם הוא היה חלק מההתרגשות".

אתם בכל זאת במקום השני אחרי פרדיס?

"יש לנו קבוצה טובה יותר מפרדיס וזה למרות המשאבים הכלכליים שלהם. אם מסתכלים מבחינה מקצועית אנחנו יותר טובים ויש לי הרגשה שננצח שלושה משחקים ונעלה ליגה מהמקום הראשון. אני בן אדם מאמין ויש בי אמונה מלאה בקבוצה שלנו".

אם מסתכלים קצת קדימה, אם תעלו תוכלו להחזיק קבוצה בליגה ב?

"מבחינה כלכלית יהיה לי קשה להחזיק קבוצה אבל מקצועית אעשה כל מה שניתן בכדי להשאיר את השלד הקיים של העונה ואם אצליח להשאיר את הבסיס אז אין לי ספק שנהיה קבוצה טובה גם בליגה ב'. הבסיס קיים ולא אוותר עליו. אבל תן לי להינות מהרגע ומהעונה הזאת ולא רוצה לחשוב רחוק מדי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות