fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתאום כל אחד צלם פפרצי

אוהד גולוב, בן 30 מנתניה שעובד בחנות למוצרי תינוקות של אביו, מתכנן לכבוש את העולם עם אפליקציה שפיתח: אתם מצלמים את הסלב קרוב לבית, מעלים לאתר מיוחד ואפילו יכולים להרוויח מזה כסף
אוהד גולוב (צילום: עצמי)
אוהד גולוב (צילום: עצמי)

תארו לכם שבר רפאלי מגיעה לנתניה ונכנסת לחנות למוצרי תינוקות סתיו ברחוב קראוזה. סביר להניח שאם הייתם יודעים בזמן אמת שהיא בחנות, הרבה סקרנים היו מגיעים למקום כדי להצטלם איתה. אבל איך אתם יכולים לדעת כשהמגה כוכבת מגיעה?

כבר שנה שבישראל פועלת אפליקציה ששולחת תמונה של סלב או אישיות מוכרת, ישירות לבעל הסמארטפון שאוהב ומעוניין לקבל עדכונים בזמן אמת. את האפליקציה הייחודית בעולם, שנקראת "פפראציט" (paparazIT), יזם ובנה אוהד גולוב מנתניה.

האפליקציה בנויה כך שהתמונות עוברות לא רק לסקרנים אלא גם למדורי רכילות בעיתונים ולאתרים חברתיים. היא חינמית ומתברר שגם הצרכנים יכולים להרוויח באמצעותה כסף.

כל החסכונות
מאחורי האפליקציה עומד גולוב, רווק בן 30, בוגר תואר ראשון במדעי החברה. לצורך בניית האפליקציה הוא ייסד שותפות עם ג'וש שוהם מנתניה ודורי בן ישראל מתל אביב. "את כל החסכונות שלי מעבודה, בעיקר מעבודה בחנות של אבא שלי 'בייבי סתיו' השקעתי בסטארט-אפ הזה", הוא מספר, "אנחנו צריכים כסף כדי להמשיך ולפתח את האפליקציה לממדים מסחריים. אשמח מאד אם תהיה התעניינות של חברות אמריקאיות. זה אמנם מוקדם, אבל לחלום מותר".

איך עלה הרעיון לפתח אפליקציה כזו?
"חשבתי על זה שאף פעם לא ראיתי את אביב גפן ותמיד רציתי לדעת איפה הוא נמצא. בנתניה אתה לא נתקל בסלב בכל יום, וכשהוא מגיע לעיר זו ההזדמנות שלך לראות אותו, להצטלם איתו. האפליקציה מאפשרות לעשות את זה בזמן אמת. היום אנשים רוצים תמונה עם סלב, לגעת בו ולא מסתפקים בחתימה".

עברו לעיתון חדשות נתניה כדי לקרא את הסיפור המלא

אוהד גולוב (צילום: עצמי)
אוהד גולוב (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות