fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: שלושה בניינים ברחוב וולפסון יעברו תמ"א 38

בשכונת נווה איתמר שבנתניה, חתמו דיירים על הסכמתם לשיקום הבניינים במסגרת פרויקט תמ"א. צפוייה תוספת של עד 14 דירות לכל בניין
הביניינים בנווה איתמר. צילום לילך גל

 דיירי רחוב וולפסון בשכונת נווה איתמר חתמו על פרויקט התחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38 -תוכנית מתאר לחיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה. מדובר בשלושה בניינים בני ארבע קומות שנבנו בשנות החמישים כאשר בכל בניין יש 16 דירות ומתגוררים בו בסך הכל 48 דיירים. בכל בניין אמורים להוסיף 2.5 קומות על הגג ולסגור את קומת העמודים כך שאמורה להתקבל תוספת של 10-14 דירות בכל בניין.

בקרוב מהפך. בניינים בנווה איתמר (צילום: לילך גל)

מעמד חתימת הדיירים נערך השבוע במלון פארק בנתניה בהשתתפות ממלא מקום ראש העירייה אלי דלל שהוא בעצמו תושב נווה איתמר, עו"ד אירם גל, מגשר ומומחה בתחום הנדל"ן שמייצג את הדיירים, נציגת הדיירים נאווה בטיטו והדיירים עצמם. את הפרויקט מתעתדת לבצע חברת הרצל בן דוד ולפרויקט ניתן השם green park.

עו"ד גל: "נחתמו חוזים עם רוב הדיירים ואני מקווה שהשאר יחתמו כדי שנוכל להניע את הפרויקט. באזור כמו נווה איתמר בו ממוקמים רק שלושה בנינים עם מספר מועד של דיירים התמ"א 38 נותנת פתרון אידאלי לשיקום המתחם דבר שתורם לאיכות החיים של השכונה כולה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות