fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערים ריססו רצף לבריכה אקולוגית בעיר ימים

קצף בבריכה בשביל הכחול (צילום: טלי מולנר)
קצף בבריכה בשביל הכחול (צילום: טלי מולנר)

ביום רביעי שעבר פרצו בני נוער לבניין רב קומות בעיר ימים, שברו את דלת הכניסה נכנסו ללובי וגנבו מטף לכיבוי אש שהיה במקום. הנערים תועדו במצלמות האבטחה של הבניין כשהם יוצאים ומרססים בקצף את הבריכה אקולוגית בציר הכחול תוך שהם גורמים נזק לצמחיה ולדגים שבבריכה.

קצף בבריכה בשביל הכחול (צילום: טלי מולנר)
קצף בבריכה בשביל הכחול (צילום: טלי מולנר)

תושבי עיר ימים ורמת פולג זעמו על התנהגות בני הנוער שזהותם נבדקת במצלמות האבטחה והביעו את כעסם בדף הפייסבוק של הקבוצה. לדברי חברת ועד עיר ימים רמת פולג טלי מולנר שפרסמה את התמונות, הנערים לא חשבו על כך שיש במקום מצלמות אבטחה: "הלב נחמץ, ואני מקווה שימוצה אתם הדין על הפגיעה ברכוש ובעיקר בדגים ובבריכה". היא כתבה.

תושבי השכונה כועסים ודורשים טיפול. חלקם שואלים היכן ניידות הפקוח והמשטרה אך רובם מאשימים את ההורים של הנערים: "צריך לטפל בהם בחומרה שמקרים כאלה לא יחזרו ומבקשים מההורים, לבדוק מה עושים הילדים שלהם בלילות: "ברור לכולנו שיש כאן כשל חינוכי מערכתי ובעיקר כשל של ההורים. יש לעזור ולשקם את הנערים האלה כולל סביבתם הקרובה ולחשוב איך לתת להם אפשרויות בילוי אחרות חיוביות כאן בשכונה שכנראה חסרות עכשיו" אומרת תושבת השכונה. אחרים דורשים מיצוי העונש עם הנערים הונדליסטים או עם הוריהם: "שיבינו שחבל שיפתחו להם עכשו תיק פלילי שיהרוס את עתידם".

מועד השכונה נמסר כי תלונה תוגש למשטרה ואתה כל הממצאים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות