fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכנסו לנעליה

החברות של המעצבת עופרה גל עשו לה הרבה כבוד בתצוגת האופנה שאירגן ועד מרכז וצפון העיר במוזיאון הבאר. הנעליים שהיא מעצבת עוררו הרבה עניין

 

בשבוע שעבר התכנסו נשות נתניה לאירוע אופנתי שאירגן ועד מרכז וצפון העיר במוזיאון הבאר. בתוכנית: תצוגת אופנה של פריטי האביב~קיץ  שמעצבת עופרה גל ונמכרות בוטיק שלה ברחוב שטמפר. על המסלול צעדו החברות של גל ובקהל ישבו חברת מועצת העיר שושנה זילברברג, מנהלת מרכז העיר עלוית פרוינד, מנהלת היכל התרבות ציפי ליפשיץ, מנהלת בית הבאר תמי בן בסט ונשים ממרכז העיר והסביבה. על ההנחיה הייתה חברת ועד מרכז העיר ציפי קפל.

גל מעצבת פריטים יומיומיים וחגיגיים כשהמוטו המרכזי הוא נוחות משולבת בטרנדים אופנתיים. הסטיילינג הוא אישי, כשלא פעם הלקוחות נכנסות איתה לוורק~שופ ועובדות איתה על הבגד.

הפתעת האירוע היו הנעליים שגל מעצבת. עבורה נעליים הן חולשה גדולה: "בנעליים  שלי חייב להיות 'קטע' וכל אחת יכולה לעצב לעצמה את הנעל שבא לה על פי הזמנה אישית".

 

הדוגמניות של עפרה גל (צילום: ברמן)
הדוגמניות של עפרה גל (צילומים: רותי ברמן)

 

סיגל (צילום: ברמן)
סיגל בשמלת משי בהדפס אוריינטלי, תיק צמוד לשורש כף היד וסנדלי פלטפורמה מוזהבים

 

מרגלית (צילום: ברמן)
מרגלית בשמלת גלביה פסים ונעלי עור טורקיז

 

רינה בן דוד (צילום: ברמן)
רינה בחצאית טאפט אפור מטאל עם הדפס שושנים וחולצה לבנה

 

סיגל (צילום: ברמן)
סיגל בסטרפלס שחור, חצאית ממשי אוזבקי ונעליים אדומות

 

רינה (צילום: ברמן)
רינה בשמלה שחורה צמודה עם שסע, תיק פייטים ונעליים אדומות

 

אלונה (צילום: ברמן)
אלונה בחצאית פראדה, חולצת משי מודפסת ונעלי לק שחור-לבן

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות