fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה תעמוד לועדת משמעת

מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)
מכבי נתניה לאן? (צילום: שלומי גבאי- ארכיון)

מכבי נתניה תועמד  מחר (חמישי) לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים וקריאות גזעניות במשחק מול עירוני קריית שמונה. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט על כך  במחזור השלישי שהסתיים ב-0:1 לקבוצה הצפונית. הקבוצה תועמד גם היא לדין על כך שאנשי הצוות הרבו לקום מהספסל ועל כך שדובר המועדון לא היה רשום בטופס וישב על הספסל.

השופט אוהד אסולין ציין בדוח השיפוט שלו כי בדקה ה-76, במשחק שהתקיים בקריית שמונה, אנשי הספסל של קריית שמונה פנו לעוזר השופט ולשופט הרביעי בטענה לנהמות מצד אוהדי מכבי נתניה לעבר שחקן כהה עור שקיבל טיפול, אולם השופטים לא שמעו זאת בעצמם ולא ציינו זאת בדוחות שלהם. כמו כן, נתניה תועמד לדין על כך שאוהדיה זרקו שקית גרעינים, מצית וכוס שתייה אל כר הדשא.

בנוסף, מכבי נתניה הודיעה כי החליטה לפתוח יציע נוסף באיצטדיון בנתניה, בצד המזרחי הדרומי, והסבירה כך: “במשחק האחרון נוצרה סיטואציה לא בריאה ובעיקר לא נוחה לאוהדי מכבי נתניה, כשאוהדי הקבוצה היריבה ישבו ביניהם ביציע הכסף (105) כמו גם ביציעים 106-109. למניעת אירועים דומים בעתיד, החליט המועדון לפתוח יציע נוסף, בצד המזרחי הדרומי, לשימוש אוהדי הקבוצות האורחות. זאת, במשחקים בהם פוטנציאל הקהל האורח יעבור את 2,500 האוהדים. ובמידה ולא תהיה דרישה לאזורים אלו על ידי אוהדי נתניה. הפיקוח בכניסות יתוגבר כדי למנוע כניסת אוהדי יריבות ליציעים שלנו. במידה ויצליחו בכל זאת להסתנן, ישבו בשקט וללא סממנים פרובוקטיביים, זוהי זכותם כבכל אצטדיון. בכל מצב אחר – הם יוצאו אחר כבוד מהיציע".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות