fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה ממשיכה להתחזק

במכבי נתניה נרשם חיוך גדול בשבוע שעבר אחרי תקופה ארוכה בה עתידו של המועדון בליגת העל היה לוטה בערפל, זאת בעקבות העברת הקבוצה בבקרה התקציבית
הזר החדש ז'רקו גרגוביץ' עם שני סוכניו (צילום: באדיבות מכבי נתניה)
הזר החדש ז'רקו גרגוביץ' עם שני סוכניו (צילום: באדיבות מכבי נתניה)

רוחות אופטימיות ורגיעה במכבי נתניה, שאנשיה  הודיעו בצורה רשמית: " יו"ר המועדון דורון אוסידון העביר בבקרה התקציבית את כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי. העברת הקבוצה הושלמה בין היתר גם תודות לתשלום הראשון של אנשי העסקים ראסל גלבוט וסאני קהאן אשר תרמו סכום כסף נכבד למכבי נתניה וזאת לבקשתה של ראש העירייה הגברת מרים פיירברג איכר".

מוקדם יותר, החובות כלפי שחקני נתניה מהעונה החולפת הולכים ונגמרים אחרי שלשחקנים שולם החוב על המשכורת האחרונה של העונה שעברה. בשלב זה, נותר רק החוב עבור נקודות ומענקים שגם הוא ישולם בקרוב ובכך נתניה תוכל לשמור על דף נקי מול שחקניה. במבחינה מקצועית בנתניה מרוצים לאחר הניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים במחזור השני של גביע הטוטו.

בנתניה מרוצים גם מההשתלבות המהירה והחלקה של ברק לוי, עומר ורד, מושיקו לוגסי וגאל מרגוליס. "אלו שחקנים שמתאימים עבור נתניה, שחקנים שעובדים קשה על המגרש, ואלו בדיוק מי שמצליחים להתחבר מהר מאוד לקבוצה ולקהל. זה חשוב במועדון כמו נתניה", אמרו במועדון.

הזר החדש ז'רקו גרגוביץ' עם שני סוכניו (צילום: באדיבות מכבי נתניה)
הזר החדש ז'רקו גרגוביץ' עם שני סוכניו (צילום: באדיבות מכבי נתניה)

בינתיים הקבוצה התחזקה בשני שחקנים זרים. יושב ראש המועדון, דורון אוסידון, החתים שני שחקני רכש זרים לקבוצה. מדובר בקשר המונטנגרי, ז'רקו גרבוביץ' בן ה-20 אשר שיחק במוגרן המקומית ובחלוץ איבן ווקוביץ' בן ה-28, אקס היידוק ספליט, שחתמו לעונה עם אופציה לשנה נוספת. גרבוביץ' בן ה-20 גדל במחלקת הנוער של מוגרן, ובעונה האחרונה היה מהשחקנים הבולטים בקבוצה, כאשר שיחק כקשר מתחת לחלוץ הוא כבש שמונה שערים ב-24 הופעות, אשר ב-19 מתוכן פתח בהרכב הראשון, אך לצערו הקבוצה ירדה ליגה בסיום העונה. ווקוביץ' עבר בינואר מבלגרד למלאדוסט פודגוריצה וכבש בחצי עונה שבעה שערים.

שלומי דורה יכול להיות מרוצה, כאשר על אף החשש מהבור בהתקפה בעקבות פציעותיהם של דיא סבא וערן לוי, הצליחו הנתנייתים לכבוש פעמיים, כשנבו מזרחי, גאל מרגוליס וטל איילה נכנסים לנעליים הגדולות של הפצועים והציגו משחק נהדר. האורחים מירושלים דווקא פתחו את המשחק היטב ועם הרבה התלהבות, אך דובב גבאי ושלומי אזולאי החמיצו ממצבים קורצים ליד השער של ברק לוי. למארחת לקח קצת זמן להניע, אך בדקה ה-36 סיפקה מהלך כדורגל מרשים בסופו מרגוליס בישל למזרחי את השער הראשון של הקבוצה העונה.

גם החילופים שביצע דראפיץ' לא עזרו לבית"ר, ובדקה ה-54 זה כבר היה 0:2 לנתניה. איילה מסר כדור מדוד למרגוליס, שעבר בקלילות את קליימן וגלגל לרשת. בנתניה יצאו מרוצים בסיום ודורה אמר: "בסך הכל אין מה להתלהב ממשחק בגביע הטוטו, זוהי רק הכנה לליגה. אני שמח שהיום עשינו את הדברים נכון יותר. הצלחנו לעבור בשלום את הגל הזה שבא בהתחלה, ואחר כך כאשר יצאנו קדימה זה היה נראה בסדר".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות