fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל חופים: עולים על החול

פרטוק חוגג זכייה ב-2014 (צילום: דאבל פס) פרטוק חוגג זכייה ב-2014 (צילום: דאבל פס)

ליגת החופים של ישראל תיפתח ב-9 ביוני בחוף פולג זו השנה ה-11.

כמו בכל שנה הקבוצה המקומית, מכבי רימקס נתניה, היא אחת המועמדות לזכייה. ביום חמישי שעבר  נערכה הגרלת המשחקים במשרדי ערוץ הספורט שישדר את המשחקים. נתניה תשחק בבית א' שיכלול את האלופה בני פלפלה כפר קאסם, בית"ר ירושלים, בני סכנין, מכבי חיפה והפועל כרמיאל.

המאמן לירון פרטוק הרכיב פאזל שכולל את השוערים חן ברקוביץ ואבי גבאי, שחקני ההגנה אלון לוי, בן בריגה ואלעד שיק ושחקני ההתקפה אדם לם, אליחי צברי, עומר בוארון ושלושה זרים: חואן פראן הספרדי שממשיך שנה נוספת, דניאל ריידר ששיחק בעבר במכבי חיפה אבל נפצע במהלך העונה וחואן פדרו, שחקן נבחרת ספרד ומלך שערי הליגה הספרדית שנבחר כשחקן הטוב ביותר בליגה.

פרטוק חוגג זכייה ב-2014 (צילום: דאבל פס) פרטוק חוגג זכייה ב-2014 (צילום: דאבל פס)
פרטוק חוגג זכייה ב-2014 (צילום: דאבל פס)
פרטוק חוגג זכייה ב-2014 (צילום: דאבל פס)

נתניה קיימה עד כה שלושה אימונים ללא השחקנים הזרים שינחתו בארץ בשבוע הבא. "אני מרוצה מהסגל שנבנה כאן", אמר פרטוק, "מדובר בקבוצה איכותית, בדיוק הקבוצה שרציתי. המטרה של נתניה הייתה ונשארה לזכות באליפות, אבל יש קבוצות איכותיות כמו ראש העין וכפר קאסם בהן משחקים ברזילאים ברמה גבוהה. נמשיך להתאמן קשה כשהמטרה היא להגיע לגמר שם הכל אפשרי".

על בני לם, שאימן את קבוצת החופים הנתנייתית בעשור האחרון, אמר פרטוק: "בני הוא מורי ורבי. אני מתייעץ איתו ולומד ממנו, בין השאר כמה שיחות במוטיבציות חשובות בכדורגל חופים. הלוואי שנגיע להישגים שבני עשה כאן.

פרטוק, ששיחק בקבוצה בשנים האחרונות, רשם את עצמו כחלק מהסגל אך לא צפוי לעלות על החול. "אני מגיע כמאמן בלבד. רק אם יהיו פציעות והרחקות, אעלה לשחק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות