fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגיבור של ג'רבי

ירדן ג'רבי (צילום: איגוד הג'ודו)

עשרות ספורטאים ייקחו חלק בפעילות דיגיטלית של המכביה ה-20 לרגל הזנקת מרוץ לפיד המכביה שתתקיים ביום שני, 26 בדצמבר.

החל מהשבוע, ספורטאים ישראלים מובילים ואושיות בתחום הספורט בחרו את הגיבורים הספורטיביים שלהם, כתבו פוסטים בפייסבוק בהם הם מסבירים את בחירתם, והעבירו אליהם לפיד מכביה וירטואלי. בסיום הפעילות, ביום ראשון, הלפיד יגיע למדליסט האולימפי אורי ששון.

ירדן ג'רבי (צילום: איגוד הג'ודו)
ירדן ג'רבי (צילום: איגוד הג'ודו)

הראשונה להשתתף בפרויקט הייתה הגו'דוקאית והמדליסטית האולימפית מריו ירדן ג'רבי הנתנייתית שכתבה בפייסבוק: "באולימפיאדה האחרונה, בכל פעם שעליתי על המזרן לקרב נוסף, הרגשתי שעיניי כל המדינה נשואות אליי. זה נתן לי המון כוח אך יחד עם זאת זה היה מאוד מלחיץ. לכן, כשאנשי המכביה בחרו בי כפרזנטורית של המשחקים וביקשו ממני לבחור את הגיבור הספורטיבי שלי, השם הראשון שעלה לי לראש היה ערן זהבי – שתמיד מצליח להתעלות ב-Money Time.

ערן, אני יודעת כמה זה קשה להגיע לשיא ברגעי ההכרעה ומעריכה עוד יותר את העובדה שאצלך זה חוזר פעם אחר פעם, גם רחוק מהבית, בסין. כעת תורך לבחור את הגיבור הספורטיבי שלך. בטוחה שלא תאכזב גם בזה. המכביה ה-20 תיפתח ביולי 2017, בהשתתפות אלפי ספורטאים יהודים מרחבי העולם. גם אני אהיה שם. אז נתראה?".

גם זהבי והג'ודוקא הנתנייתי שגיא מוקי צפויים להשתתף בפרויקט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות