fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן צעירי חתם במכבי נתניה, עדי קונסטנטינוס בדרך

בן צעירי. בנתניה הוא מקווה להיות בהרכב (צילום: דאבל פס)

מכבי נתניה ממשיכה להתחזק. השבוע חתם בשורות העולה החדשה המגן השמאלי של בני יהודה, בן צעירי, לשלוש שנים. נתניה תשלם במהלך שלוש השנים הקרובות סכום של כ~350 אלף שקלים לבני יהודה עבור רכישת המגן, שבחודשים האחרונים לא זכה לשחק אצל מחזיקת הגביע והתרעם לא פעם כי מדובר בהחלטה לא מקצועית.

צעירי יהיה החיזוק הרביעי של המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שצירפו עד עתה את גיא גרוס, עדן שרם ודני עמוס. כעת שלוש מטרות על הפרק: בלם, קשר וחלוץ נוסף אחרי עזיבתו של שון ויסמן, שחזר למכבי חיפה.

בן צעירי. בנתניה הוא מקווה להיות בהרכב (צילום: דאבל פס)
בן צעירי. בנתניה הוא מקווה להיות בהרכב (צילום: דאבל פס)

הבעלים אייל סגל, שנמצא בחו"ל, מחכה לתשובה מהפועל באר שבע לגבי מתן אוחיון. בנתניה סימנו את אוחיון כמועמד המוביל נוכח העובדה שמעבר להיותו בלם הוא יכול גם להוות גיבוי למגן הימני ויקי כחלון במקרה הצורך. יחד עם זאת, במועדון מבינים שלא מעט קבוצות דולקות אחריו.

מי שאמור להיכנס למשבצת הקשר הוא עדי קונסטנטינוס, קשר הפועל ירושלים בעונה שעברה, ששיחק בעבר גם במכבי חיפה, הפועל עכו והפועל פתח תקווה.

בכל הנוגע לסוגיית השוער השני לקראת העונה הבאה, שני המועמדים נותרו צליל חתוכה וגולן אלקסלסי, שוער הפועל רמת השרון. חתוכה, שסגר לאחרונה שתי עונות בהפועל תל אביב, זוכה לעדיפות מצד המקצועי, שכבר שוחח עימו בנושא. בתוך כך, נתניה נפרדה סופית מהבלם אלכסנדר ז'דנוב והודיעה לו כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. בנתניה אמרו השבוע: "הצוות המקצועי עובד ימים כלילות בכדי לבנות את הקבוצה הטובה ביותר שתנסה להתברג בחלק האמצעי של הטבלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות