fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה קשה במכבי נתניה

הבלם טים הויבך, צילום: מכבי נתניה ארכיון
הבלם טים הויבך, צילום: מכבי נתניה ארכיון

אכזבה קשה במכבי נתניה לאחר הפסד 2:1 לבני יהודה. במועדון הצהוב עוד קיוו לצאת ל'דרך חדשה' לאחר הניצחון בשבוע שעבר על מועדון ספורט אשדוד. נתניה ספגה את ההפסד הרביעי שלה משישה מחזורים וירדה למקום האחרון בליגה.

המאמן סלובודאן דראפיץ בחר שלא לרדת  לחדר ההלבשה לאחר ההפסד,  שם שררה אווירה עצובה מהדרך שבה הסתיים המשחק והוכרע במהירות, בעמדת הראיונות המאמן דאג להעביר מסר כי אותן טעויות בהגנה לא יעברו על סדר היום.  במיוחד, אחרי שבמחצית המשחק הוא הזהיר את שחקניו בדיוק מאותן מתפרצות. "סלובו ידע, הוא ושי הכינו אותנו לסגנון של בני יהודה ובכל זאת לא עשינו את העבודה שלנו", אמרו שחקנים בנתניה. התסכול במכבי נתניה היה גדול, בשל סגנון המשחק, היריבה העיקשת, מול נתניה של דראפיץ' וברדה. "מרוסקים, שבורים, מבואסים, הכל נכון", אמרו השחקנים בקבוצה.

הבלם טים הויבך, צילום: מכבי נתניה ארכיון
הבלם טים הויבך, צילום: מכבי נתניה ארכיון

“לא הגיע לנו להפסיד במשחק כזה, בטח לא ככה. אנחנו משחקים טוב והם שוב עוקצים אותנו. בני יהודה עשתה לנו בית ספר כל פעם מחדש, כאילו עשו תחקיר על כל שחקן ושחקן ומכיר אותנו הכי טוב שיש. ניקו אולסק אמור היה לנהל לנו את המשחק ובמקום זה הם שמו לו שמירה אישית ושיתקו אותו. קשה להסביר את זה".

בעיר היהלומים אמנם הדפו את הטענות על סוג של שחצנות שנבעה מה-1:4 הגדול על מ.ס אשדוד והמחמאות שהגיעו אחריו כמובן, אבל כן הודו כי הגיעו נאיביים למשחק מול בני יהודה: "זה לא מתאים לנו. לא יכול להיות שכל משחק אנחנו סופגים שער, שניים או שלושה ואנחנו לא מצליחים לשמור על רשת נקייה. הבעיה שלנו הייתה שהתפתינו לצאת אליהם ונשארנו כל פעם עם שחקן אחד או שניים בהגנה מול שלושה ארבעה שחקנים שלהם, זאת הנאיביות". עיקר הבעיה בהפסד אתמול, לפי שחקני הקבוצה, נמצאת במרכז ההגנה, כאשר דודי תירם וטים הויבך "זכו" לביקורות על אותם שערים שבני יהודה כבשה בהתקפות מהירות: "הם היו בסדר גמור ברוב המשחק, דודי אפילו כבש והויבך היה טוב במחצית הראשונה, אבל הטעויות שלהם בסוף עלו לנו במשחק. אנחנו מחכים לברנקו ורגוץ' שיחזור כבר, הוא העוגן שלנו והבלם הראשון והכי טוב שלנו. מקווים שהוא לא ייפצע יותר כי זה נראה רע בלעדיו". ורגוץ’, שחזר לערוך אימונים מלאים בנתניה רק בסוף השבוע ונכלל בסגל למשחק אתמול, צפוי כמובן לחזור להרכב לאחר פגרת הנבחרות, במקום הויבך או תירם. בתוך כך, מלבד הפן החברתי והרצון לגבש את הקבוצה, במכבי נתניה ייצאו במהלך הפגרה למחנה אימונים קצר גם כדי לעבוד מבחינה טקטית ולבחון מחדש את נושא המערך הטקטי, בעיקר בשביל המצטרפים החדשים לסגל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות