fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחאה: "די להרס וגזל החופים"

פורום החופים הישראלי ממשיך את מאבקו בתוכניות בינוי ישנות ולמען חקיקה לתיקון חוק החופים. צעדת מחאה תתקיים ב-16 לאוקטובר בטיילת בת ים. למאבק נרתם השחקן משה איבגי. צפו בסרטון
הפגנה נגד תוכנית שער הים בנתניה
הפגנה בחוף סירונית בנתניה נגד הבינוי בחוף סירונית. (צילום ארכיון: משה גרינברג)

פורום החופים הישראלי מחדש  היום (ראשון) את  מחאתו נגד הבינוי בחופי ישראל ונגד פרויקטים נדל״ניים המתוכננים לקום בסביבה החופית בכל רחבי הארץ.
 ב- 16 לאוקטובר תתקיים צעדת מחאה בחוף הים של בת ים ולמען קידום המחאה, נרתם השחקן משה איבגי.

הפגנה נגד תוכנית שער הים בנתניה
אוגוסט. הפגנה בחוף סירונית בנתניה נגד פרויקט שער הים. (צילום ארכיון: משה גרינברג)

בפורום המאבק מספרים כי המאבק לקידום התיקון לחוק החופים נמשך ובגדול.  בחודש יולי עבר התיקון לחוק החופים בועדת השרים לענייני חקיקה. אז, שר התיירות סטס מיסז'ניקוב הגיש ערר על ההחלטה ובכך עצר את קידום החוק.
כעת פותחים  חברי הפורום את הסיבוב השני של המאבק לקראת מושב החורף של הכנסת שייפתח ב- 15 לאוקטובר.

"על מנת להצליח במאבק שבו התחלנו, יש חשיבות עליונה להראות לנבחרינו בכנסת ובממשלה כי הציבור ממשיך ועומד מאחורי הצעת החוק ברוח נחושה.

"ב- 16.10 נקיים צעדת מחאה בחוף בת ים, הנמצא כמו חופים רבים אחרים ברחבי הארץ, בפני איום של תכנית בנייה אימתנית המבוססת על תכניות ישנות מלפני שנת 2004 אשר חוק החופים לא חל עליהן. אנו מבקשים מכם להגיע בהמוניכם. רק מסר ברור, תקיף ונחוש של הציבור, יצליח להשפיע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות