fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה: עודד נהרג שבוע אחרי מסיבת השחרור

רב סמל עודד בן סירא יובא היום בשעה חמש למנוחות. בן סירא כבר היה אמור להיות חייל משוחרר, אך ברגע האחרון החליט להתנדב ולהיכנס עם יחידתו לעזה ונהרג
עודד בן סירא
עודד בן סירא (צילום עצמי)

 

עודד בן סירא
עודד בן סירא (צילום: אלבום משפחתי)

אבל כבד נפל על תושבי המושב ניר עציון השוכן בחוף הכרמל עם היוודע גבר מותו של בן המושב, רב סמל עודד בן סירא, ברצועת עזה. בן סירא ז"ל, 22, נהרג אתמול (שני) כשנכנס עם יחידתו לפעילות בעזה, שימש במהלך שירותו הצבאי כלוחם בגדוד הנח"ל 931 והיה אמור להיות כבר אזרח מן המניין. בן סירא, בנם של מירי ודוד ויש לו חמישה אחים ואחיות, יאיר, מיכל, גלעד, אלחנן ומוריה, אחותו התאומה.

לפני כשבוע וחצי חגגו בני משפחת בן סירא מסיבת שחרור לבן הלוחם שלאחריה הגיע הלוחם לבקו"ם על מנת להזדכות על הציוד הצבאי שקיבל כשהתגייס ולהשתחרר מצה"ל, אז החליט לא להשתחרר ובמקום זאת בחר להתנדב ולהיכנס יחד עם יחידתו לעזה, מה שהוביל מאוחר יותר למותו. דרגתו של בן סירא הועלתה לאחר שנהרג מדרגת סמל ראשון לדרגת רב-סמל. הלווייתו של בן סירא תיערך היום בשעה 17:00 בחלקה הצבאית של בית העלמין במושב ניר עציון בו הוא כאמור גדל.

מאיר בן סירא, הדוד, אומר על האחיין שנהרג: " למרות שיש לעודד אחות תאומה הוא תמיד נחשב אצלנו במשפחה לבן הזקונים. הוא היה ילד מאד שקט, חייכן, בחור מבריק ומוזיקאי מבריק גם כן. עודד אהב לנגן בגיטרה והיה מסוגל לנגן גם בפסנתר בלי שלמד בכלל לנגן על הכלי הזה. הוא היה ילד שכולם אהבו, אדם כזה שאהב לעשות חיים, הילד החייכן הזה של כל המשפחה. הטרגדיה הגדולה היא שעשינו לו במשפחה כבר מסיבת שחרור ולפני שבוע הוא החליט להישאר בצבא ולצאת למבצע הזה.

הכתבה המורחבת ביום שישי בכל זכרון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות