fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מעגן מיכאל/זכרון יעקב החליטה להירשם לליגת העל

המאמנת סיון בלליס עזבה ובמקומה הגיע מאמן נבחרת הנערות, נמרוד מיטל. עכשיו רק צריך לדאוג לתקציב
סיון בלליס. רשומה על ההישג, אבל עזבה לרמלה (צילום: איגוד הכדורסל)

קבוצת הכדורסל נשים של הפועל מעגן מיכאל/זכרון יעקב החלה את הכנותיה לעונה הבאה. השבוע החליטו ראשי המועדון להירשם לליגת העל ולקבוע בכך היסטוריה.

המועדון, שזכה באליפות הליגה השנייה שנתיים ברציפות, החליט בקיץ שעבר כי אין באפשרותו להעמיד תקציב ראוי לליגה הבכירה. הפעם הדברים שונים לחלוטין, וראשי המועדון החליטו ללכת על כל הקופה.

בשלב זה הצליחו קברניטי הקבוצה למצוא מספר מקורות מימון חיצוניים, כאשר המטרה היא להשיג תמיכות גם ממועצת זכרון יעקב וגם ממועצת חוף הכרמל. במועדון סיפרו כי חלק מחברי ההנהלה לקחו ערבויות אישיות וכל זאת בתקווה כי נציגי המועצות יבינו כי קבוצת כדורסל נשים היא דבר מבורף וחשוב ולאור ההישגים היא גם חייבת להיות מתוקצבת בהתאם.

סיון בלליס. רשומה על ההישג, אבל עזבה לרמלה (צילום: איגוד הכדורסל)
סיון בלליס. רשומה על ההישג, אבל עזבה לרמלה (צילום: איגוד הכדורסל)

יו"ר הקבוצה, צביקה גלדיואני: "החלטנו העונה ללכת על המהלך של ליגת העל. אנחנו מאמינים כי שתי מועצות גדולות כמו חוף הכרמל וזכרון יעקב יירתמו ויעזרו לנו לבנות את הקבוצה".

המועדון עבר גם שינוי מקצועי משמעותי, כאשר מינה את המאמן נמרוד מיטל למאמן הקבוצה בעונה הקרובה. מיטל, שהוליך את נבחרת הנערות לדרג א' האירופי ב-2014,  הוא דמות ותיקה בענף ומוערכת מאוד, ובעבר גם עבד באליצור רמלה. הוא יחליף בתפקיד את סיון בלליס.

בימים אלה מדריך מיטל את נבחרת הנערות, איתה ינסה לשרוד בדרג א' האירופי. במועדון סיפרו כי בלליס הייתה זאת שביקשה לעזוב את הקבוצה לטובת הפועל רמלה מהליגה הלאומית. גלדיואני: "סיוון ביקשה לעזוב את הקבוצה וזה נעשה בתיאום וברוח חיובית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות