fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחמושת נמצאה בבית ספר יסודי בטייבה

לפני זמן קצר הגיעו שוטרים ממשרד הבילוש בתחנת טייבה ולוחמים של משמר הגבול לאחד מבתי הספר היסודיים בטייבה, שם מתחת לאחת הכיתות הוסתרו רובה מסוג קרל גוסטב, אקדח ומלאי תחמושת
תחמושת בבית הספר (צילום מרחב שרון)

מתחת לרצפה של אחת הכיתות בבית הספר היסודי בטייבה איתרו שוטרי מרחב השרון, רובה, אקדח, תחמושת ושני חפצים חשודים הנבדקים כעת על ידי חבלנים כשבסמוך לכיתה שיחקו עשרות תלמידים. לא רחוק משם תפסו אותם שוטרים אלפי נפצים מלאים בחומרי נפץ הנבדקים גם הם על ידי חבלנים, אקדח ורימון הלם מאולתרים ומאות אלפי שקלים שהוחרמו.

תחמושת בבית הספר (צילום מרחב שרון)

לפני זמן קצר הגיעו שוטרים ממשרד הבילוש בתחנת טייבה ולוחמים של משמר הגבול לאחד מבתי הספר היסודיים בטייבה, שם מתחת לאחת הכיתות הוסתרו רובה מסוג קרל גוסטב, אקדח, מלאי תחמושת ושני חפצים חשודים הנבדקים ברגע זה על ידי חבלנים של מחוז מרכז. באותה שעה שהשוטרים הגיעו לבית הספר היה מגרש הספורט הסמוך לכיתה מלא בילדים ששיחקו להנאתם.

עוד בטרם סיימו החבלנים לבדוק את החפצים החשודים שנמצאו על ידי השוטרים עשו דרכם השוטרים ליישוב קלנסוואה הסמוך לטייבה, הגיעו לאחת הדירות, דפקו על דלת הבית ונכנסו פנימה. בבית איתרו השוטרים 22 ארגזים מלאים בנפצים האסורים לשימוש ומלאים בחומרי נפץ, שלושה ארגזים של זיקוקים האסורים אף הם לשימוש וגם הם מלאים בחומרי נפץ רימון הלם מאולתר וכן אקדח מאולתר. כמו כן נתפס בבית סכום של 350 אלף שקלים במזומן.

חבלנים נוספים של מחוז מרכז הוזעקו לבית לבדוק את המצבור שנחשף שכן כמות חומר הנפץ באלפי הנפצים שנתפסו מסוכנת ועל השוטרים נאסר להזיז את הארגזים ולהתקרב אליהם. שלושה מדיירי הבית שני גברים ואישה עוכבו לחקירה בתחנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות