fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגשות מעורבים בהפועל חדרה

ניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
ניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה לאחר תיקו 1:1 במשחק החוץ מול הפועל תל אביב. הפועל חדרה קיוותה לנצל את העובדה שהפועל תל אביב כבר הבטיחה את ההעפלה שלה לליגת העל ולנצל רפיון שלה על מנת להשיג שלוש נקודות שיקרבו אותה לעלייה היסטורית משלה לליגת העל, אך לצערה זה לא קרה. הקבוצה של ניסו אביטן לא ניצלה יתרון מספרי כבר מהדקה ה-32 וראתה את הקבוצה של קובי רפואה סוחטת 1:1 במסגרת המחזור ה-32 של הליגה הלאומית. חדרה שלטה לחלוטין במחצית הראשונה ואף זכתה ביתרון מספרי על כר הדשא כאשר בדקה ה-32 הורחק בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב לאחר שנגח בפניו של חלוץ חדרה אסי גומה. חדרה שלטה במשחק וניצלה את ההלם של המוליכה כדי לעלות ל-0:1 אחרי שער של גיא כהן, דקה אחת לסיום המחצית הראשונה.

 ניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)
ניסו אביטן, (צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה)

השחקנים של התל אביבים הצליחו להיראות טוב יותר במחצית השנייה ובדקה ה-64 פייסל מוליץ’ איזן את התוצאה אחרי שקיבל בישול מאמיר עגייב. עד הסיום התוצאה נשמרה ומאמן חדרה, ניסו אביטן יכול להיות מאוכזב מכך שהפועל ראשון לציון צימקה את הפער ממנה לאחר 1:2 על הפועל נצרת עילית לארבע נקודות בלבד. חדרה עם תיקו שני ברצף במסגרת הפלייאוף העליון. אביטן אמר לאחר המשחק: "למרות הנחיתות המספרית הפועל תל אביב הצליחו להשתלט על המשחק, ולצערי לא יכולנו להוציא את העוקץ מהמשחק שלהם במחצית השנייה. אנחנו יכולים להיות מאוכזבים מהתוצאה. אנחנו משחקים במטרה לנצח, יש לנו הרבה חבר'ה צעירים שלא היו במעמדים האלה. אבל אנחנו עדיין בפער של ארבע נקודות והמאבק נמשך. יש לנו עוד כמה מפגשים חשובים שבכולם נצטרך לייצר תוצאות טובות. הלוואי שנוכל להצטרף להפועל בעונה הבאה בליגת העל, זה יהיה חלום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות