fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ציפיתי ליותר מהשחקנים שלי"

לאחר ההדחה ברבע גמר הפלייאוף מול הוד השרון, מאמן עמק חפר/מנשה/ חדרה, יניב בר נצר, מסכם את העונה, מדבר על האכזבה ורומז שבלי תקציב גדול יותר, הוא עשוי לעזוב בעונה הבאה
יניב בר-נצר. יש ציפיות (צילום: שלומי גבאי)

קבוצת כדורעף הגברים של מכבי עמק חפר/מנשה/ חדרה סיימה השבוע את העונה לאחר שהפסידה למכבי הוד השרון ברבע הגמר של הפלייאוף. מדובר באכזבה עבור הקבוצה שהייתה בעונה שעברה חלק מארבע הראשונות.

במועדון מספרים על בעיה אחת ויחידה לירידה ביכולת והיא בעיית התקציב, כאשר בכל שאר הקבוצות הגדילו העונה את התקציב, הרי שהתקציב של עמק חפר/מנשה/ חדרה ירד והפך לתקציב הנמוך בליגה.

מאמן הקבוצה יניב בר נצר מספר בגילוי לב על הקשיים של העונה ולא פוסל אפשרות של עזיבת המועדון בו הוא נמצא כמעט עשור.

יניב איך אתה מסכם את העונה?

"העונה הייתה לנו קבוצה צעירה מאוד ועשינו עונה סבירה כאשר הגענו לחצי גמר גביע המדינה ורבע גמר בליגה. אני יוצא מעט מאוכזב מהעונה".

מה גורם לאכזבה?

"אני אישית ציפיתי ליותר מהשחקנים שלי, אבל זה בסדר, הם ילדים בגילאי 17-18 וזה קשה לצפות מהם לשחק ברמה גבוהה מול קבוצות איכותיות יותר לאורך עונה שלמה".

יניב בר-נצר. יש ציפיות (צילום: שלומי גבאי)
יניב בר נצר. "עונה סבירה עם קבוצה צעירה" (צילום: שלומי גבאי)

מה שהיה חסר להם זה הניסיון?

"אין ספק שהניסיון היה חסר, אבל גם היה חסר לנו בעיקר תקציב, כאשר היינו עם התקציב הנמוך בליגה ולשם השוואה לכל ארבעת הראשונות היה תקציב כפול שלנו".

בכל זאת ידעתם גם לפני העונה שזאת יכולה להיות בעיה?

"נכון שידענו לאן אנחנו נכנסים בעונה הזאת והיו שציפו מאיתנו ליותר בדומה לשנה שעברה ולכן אני חושב שמדובר בעונה סבירה כי גם אני ציפיתי ליותר, אבל מצד שני הצעירים התקדמו וגם זה משהו בעונה הזאת".

אתה אמור להמשיך בעונה הבאה?

"אני עדיין לא יודע. צריכים לקרות כמה דברים כדי שאמשיך – כמו תקציב שיגדל, שינויים בהנהלה והקבוצה תהיה חייבת להביא שני זרים. גם כמות הקהל צריכה לגדול".

למה הקהל הפסיק להגיע עונה?

"כי היינו פחות אטרקטיביים וכדי להיות קבוצה שמושכת קהל צריך להביא שחקני נבחרת ושחקנים זרים שיחברו את הצעירים. גם בבנות אין קהל כי אין חיבור ועשינו העונה טעות שנדדנו ממשחק למשחק בין עין שמר לעין חורש. צריך שתהיה המשכיות עם אולם אחד לפחות סיבוב שלם".

אולי התעייפת ואתה רוצה לשנות?

"יכול להיות שאני רוצה לשנות אווירה, אבל בלי קשר בתקציב הקיים קשה להגיע להישגים וקשה לי להראות את היכולות האישיות שלי כמאמן. האתגר הוא בלתי אפשרי".

אולי כדאי לפרק את האיחוד?

"בלי האיחוד לא היה כדורעף באף מקום והקבוצות היו בליגה השנייה וגם היו קבוצות בינוניות. האיחוד חובה, אבל אם המועצות ועיריית חדרה רוצים להתחרות במטה אשר או מכבי תל אביב צריכים להעמיד תקציב ראוי כמו של הקבוצות האלה והוא מיליון וחצי שקלים. זה אפשרי והכל עניין של רצון".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות