fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"פרשת הבקבוקים? זה עוד כלום"

הסלמה בגבול הצפוני שתעמיד את קיום הבחירות בספק, כחלון יאכזב, ביבי ייקח פסק זמן מפוליטיקה, וחדרה תלך ותתפתח. פחות מחודש לבחירות, תקראו מה למיסטיקן החדרתי ינון בן דוד יש להגיד על מה שהולך לקרות כאן בזמן הקרוב
ינון בן דוד (צילום: הילה אייזינגר)
ינון בן דוד (צילום: הילה אייזינגר)
החזאי. ינון בן דוד (צילום: הילה אייזינגר)
החזאי. ינון בן דוד (צילום: הילה אייזינגר)

אי אפשר לקבוע ראיון עם המיסטיקן ינון בן דוד בלי לעבור דרך אשתו, דינה. ככה זה. הבנאדם יכול לנבא את הדברים הכי מדהימים בעולם, אבל את הסדר עושה לו אשתו. בן דוד, 41, במקור מחיפה, גר בחדרה כבר כמעט שני עשורים. מעבר לתוכנית המפורסמת שלו המשודרת כבר 17 שנים ברדיו FM90, מעבר לתוכניות הטלוויזיה שהוא הופיע בהן, בן דוד סיים לאחרונה לכתוב ספר ילדים, וכרגע הוא גם עובד על הצגה תואמת.

שתי התחזיות הכי מפורסמות שלו קשורות לפוליטיקה. הוא היה זה שחזה את הפרישה של יצחק מרדכי מהפוליטיקה. "אני תמיד הולך עם תחושות הבטן שלי. כשדיברתי על יצחק מרדכי בזמנו, הוא היה בשיאו. זה היה אחרי שהוא ממש נתן נוק אאוט לנתניהו בעימות, וכולם היו בטוחים שהוא יהיה ראש ממשלה. ואני באתי ואמרתי שהוא יפרוש".

התחזית השנייה הייתה שהנשיא משה קצב יישב בית סוהר. "מי חלם שנשיא ייכנס לבית כלא? אני הייתי הראשון שאמר שהוא יהיה הנשיא הראשון שייכנס לבית הסוהר. אני לא שומע קולות או רוחות. בסך הכל תוך כדי שיחה אני פתאום מרגיש תחושה או שם עולה לי בראש, ואני מוציא את זה החוצה".
בן דוד מנהל משרד בתל אביב, ויש לו משרד גם בחדרה. כרגע הוא עובד על כמה פרויקטים חדשים, המוביל שבהם הוא תוכנית טלוויזיה אינטרנטית חדשה שמיועדת להוט. "זה קונספט מדהים. אני מנחה את התוכנית, שתיקרא 'מתו-קשרים'. היא תצטלם בבתים של אנשים עם בעיות, שפשוט יזמינו אותנו ואנחנו ננסה לעזור. כל פעם אגיע עם צוות משתנה ועם אסטרולוג קבוע, ויחד נלווה את האנשים האלה".

אי אפשר לקיים ראיון עם ינון בן דוד, חודש לפני הבחירות, לפני שנשמע מה יהיה, וכדאי לכם לקרוא טוב- טוב, כי הוא חוזה דברים מעניינים.

– יאיר לפיד?

"בן אדם שחווה הרבה אנרגיות משתנות בשנתיים שהוא בפוליטיקה. יש תחזיות לכאן או לכאן לגביו. הסקרים אומרים ירידה, ואני לא צופה את זה. לפיד יעמוד על בין 11 ל-13 מנדטים. הוא לא יהיה אכזבת הבחירות".

– מי כן יהיה?

"ליברמן וכחלון. כחלון לא יצליח לייצר את מה שדובר עליו בהתחלה. הוא יכול להיות סביב 6-7 אולי 8 מנדטים".

– וליברמן?

"הוא סיפור עצוב. הוא מאוד ייפגע מכל הפרשיות של המפלגה שלו, וזה יכול להגיע לרמות קיצוניות אפילו. הוא מדבר על שר ביטחון ולפי התחזית שלי זה נשמע כמו בדיחה גרועה".

– בנט?

"הוא סיפור מאוד מעניין. זה שתי מפלגות שהתאחדו לאחת, אבל היא תתפרק לאחר הבחירות. בגדול רואים התחזקות של הליכוד על חשבונו, הוא יהיה סביב 12- 13 מנדטים".

– ושאלת השאלות, מה עם ביבי?

"ביבי נכנס לשנה של ירידה מהפוליטיקה. ממש רואים פסק זמן מהפוליטיקה. גם אם הוא ייבחר, המצב שלו לא יהיה טוב. יש פרשה מאוד גדולה שקשורה לביבי, שבשנה הקרובה תתפוצץ וכל הפרשות האחרות שפורסמו לאחרונה יתגמדו לידה.  בפברואר- מרס, שזה ממש עכשיו, רואים התפתחות דרמטית מבחינה ביטחונית. משהו שאפילו יכול להעלות התלבטות לגבי דחיית הבחירות. יש  התגרות מהצפון, רואים דברים שישראל לא תוכל לשתוק עליהם".

מה עם המחנה הציוני?

"ש המון תחזיות לא אופטימיות לגבי החיבור של ציפי לבני להרצוג. אבל אני דווקא מתחבר מאוד לחיבור שלהם. אני רואה חיבור שהוא טוב. חיובי. הם כן יצליחו לעשות במשותף".

אסף בכור

הסיפור המלא יתפרסם מחר במקומון :"חדשות חדרה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות