fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמק חפר/מנשה/חדרה אכזבה. בנתיים

במכבי עמק חפר/מנשה/חדרה התרגלו לצמרת הגבוהה. העונה העדיפו במועדון לקדם צעירים, ואת המחיר הם משלמים בתוצאות בליגה
יניב בר-נצר. יש ציפיות (צילום: שלומי גבאי)

במהלך השנים האחרונות הייתה קבוצת הבוגרים של מכבי עמק חפר/מנשה/חדרה בצמרת הגבוהה של ליגת הכדורעף וכמעט מדי שנה הקבוצה הגיעה לפלייאוף העליון. גם העונה הקבוצה רוצה להגיע לארבע האחרונות, אבל המשימה קשה הרבה יותר.

העונה לקחו במועדון החלטה שונה והחליטו לקדם את השחקנים הצעירים. לאחר המחזור ה-11 מדורגת הקבוצה המאוחדת רק במקום החמישי בטבלה, ולמעשה ניצחה אך ורק את שלוש הקבוצות החלשות בליגה.

מאמן הקבוצה יניב בר נצר התייחס לכך ואמר: "בתחילת העונה לקחנו החלטה אסטרטגית להתחיל ולקדם את השחקנים הצעירים שלנו. יש לנו מספר רב של שחקנים צעירים בקבוצה הבוגרת כולל שחקן בכיתה י"ב. יש לנו הרבה שחקנים טובים במחלקת הנוער ואני חושב שאנחנו עושים עבודה נהדרת גם מבחינת הקידום של השחקנים וגם מבחינת התוצאות".

יניב בר נצר. עדיין אופטימי (צילום: שלומי גבאי)
יניב בר נצר. עדיין אופטימי (צילום: שלומי גבאי)

ובכל זאת אתם רחוקים מהפלייאוף.

"יש לנו את התקציב הכי נמוך בליגה. ידענו שיהיה לנו קשה יותר אבל אנחנו עדיין במקום החמישי עם סיכוי יותר מסביר לסיים בפלייאוף העליון".

העונה גם החלטתם להחתים שחקן זר אחד.

"נכון. יש לנו מגבלות תקציביות ואנחנו לא מסתכלים על עונה אחת אלא שנים קדימה ובטוחים שהשחקנים הצעירים שלנו יובילו אותנו בדרך הארוכה. יש לנו זר אחד במקום שהיה חסר לנו".

אז תגיעו לפלייאוף?

"נעשה את המקסימום בכדי להיות שם".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות