fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עדיין אין הנהלה חדשה בכישרונות בחדרה

יעקב גלאם. התפטר או "התפוטר?" (צילום: שלומי גבאי)

הסערה סביב העברת הניהול של מכבי כישרונות טרם הסתיימה. לאחר שבשבוע שעבר נודע כי יו"ר הקבוצה יעקב גלאם, מי שייסד את הקבוצה וניהל אותה ב- השנים האחרונות התפטר מתפקידו ובמקומו מונה רועי שפושניק, נראה כי השבוע חל עיכוב בתהליך.

בקבוצת הניהול החדשה טוענים כי פנו לגלאם ולאנשי העמותה בכדי לקבל את המסמכים הפיננסיים והמשפטיים באמצעות עו"ד בני קוזניץ, שמשמש כיו"ר מועדון הכדורסל בעיר. קוזניץ נפגש עם גלאם וביקש ממנו את המסמכים הרלוונטיים להמשך התהליך. בסביבתו של גלאם טוענים כי כבר בשבוע שעבר הוא היה מוכן להעביר את המסמכים, אלא שאף אחד לא דרש ממנו אותם.

יעקב גלאם. התפטר או "התפוטר?" (צילום: שלומי גבאי)
יעקב גלאם (צילום: שלומי גבאי)

גלאם עצמו אף פנה לראש העירייה וביקש למצות את התהליך במהירות האפשרית, אך נראה כי קבוצת ניהול החדשה מעכבת את המהלך. גלאם עצמו זעם על הודעת העירייה בשבוע שעבר והגיב: "מעולם לא רבתי עם ראש העיר ואין גם שום מתיחות. הקבוצה נהנית ממוסר התשלומים הגבוה במדינה ואין חובות לאף גורם. אני עדין רשום כיו"ר ומטפל בעניינים הדחופים. מעולם לא עיכבתי שום מסמך. מי שטען חלק מהטענות הללו התנצל בפני".

לאחר הפגישה עם גלאם אמור קוזניץ להיפגש עם ראשי קבוצת הניהול החדשה ולקבוע פגישה מול גלאם בכדי לזרז את התהליך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות