fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת חנייה סלולארית תשיק מחדש שירות בחדרה

לרגל ההשקה המחודשת של אפליקציית סלופארק המאפשרת תשלום על החנייה דרך המכשיר הסלולארי, התושבים שירשמו לשירותיה ייהנו מחמש שעות חנייה בחינם
החנייה המשופצת
החנייה המשופצת (צילום: אורה פיסטינר)

לאחר שחתמה מחדש על הסדר מקומי עם עיריית חדרה, חברת סלופארק – חנייה סלולארית משיקה בעיר אפליקציה לתשלום עבור החנייה, אשר זמינה להורדה בחנות היישומים אפ סטור ושירות התוכן הדיגיטלי גוגל פליי. התשלום עבור החנייה יתאפשר לאחר הליך רישום קצר של הלקוח. לרגל ההשקה המחודשת, החברה תעניק לתושבים חמש שעות חנייה בחינם. על מנת ליהנות מההטבה, יש להירשם דרך האפליקציה או במוקד השירות, בסיום ההרשמה נציג החברה יחזור אל הנהג ויעדכן קרדיט בחשבונו.

הפעלת החנייה וסיומה יתאפשרו דרך האפליקציה או באמצעות חיוג למספר 9070*. החיוב יתבצע באמצעות כרטיס האשראי או בשירות ייחודי לסלופארק, בשם סלופארק CASH, המאפשר תשלום במזומן על ידי טעינת החשבון מראש, בסכום כסף בקופות ממוחשבות בקיוסקים, בבנק הדואר או בכרטיס פיזי הניתן לרכישה בנקודות מכירה ייעודיות.

אפליקציית סלופארק מציעה גם שירות תזכורות חכם, המסייע בהארכת משך החניה במידת הצורך ובכך מונע דו"חות. כמו כן, האפליקציה מזהה כשהנהג מתחיל בנסיעה ומתריעה בהתאם במידה והלקוח שוכח לכבות את חניה ובכך תורמת לחסכון כספי.

גיא סלוק, מנכ"ל סלופארק אמר כי : "אנו שמחים לחזור ולפעול בעיר שהייתה לחלוצה בתחום החנייה הסלולארית ביחד עם סלופארק. אנו ממשיכה באסטרטגיית ההתרחבות לערים נוספות במטרה להעניק את שירותינו האיכותיים גם באזור הצפון. כיום, סלופארק פעילה כבר למעלה מ-30 רשויות ובמהלך 2015 נשלים את פריסת הערים לכל הערים המפעילות הסדר חנייה בכחול לבן".

אסף בכור

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות