fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתאמנים וממנים

מאמן מנטלי. דן ולנסי (צילום: עצמי)

מחלקת הנוער של עירוני חדרה בכדורסל הודיעה השבוע כי דן ולנסי, מהמאמנים המנטליים המובילים בארץ, יצטרף לצוות המקצועי של המועדון. ולנסי יעבוד מול המאמנים, הקבוצות ושחקנים. בנוסף, משה פוקס, מבכירי מאמני האתלטיקה בארץ, מונה לראש צוות היכולות הגופניות. פוקס יעבוד בצוותא עם מאמני האתלטיקה והחינוך הגופני בבתי הספר, וביחד יבנו לשחקנים תוכנית ייחודית, כשכל שחקן יקבל שלוש_ארבע יחידות שבועיות של אימוני כושר, כוח ואתלטיקה, דבר חסר תקדים במועדוני נוער.

מאמן מנטלי. דן ולנסי (צילום: עצמי)
מאמן מנטלי. דן ולנסי (צילום: עצמי)

על הפרקט עורכות קבוצות המחלקה בימים אלה משחקי אימון כהכנה לעונת המשחקים שבפתח. קבוצת הילדים לאומית ניצחה את השכנים מבנימינה; קבוצת נערים ט' לאומית טרם הפסידה במשחקי טרום העונה. לאחר הניצחון על נתניה, ניצחו החדרתים הצעירים גם את פרדס חנה. נערים י' ארצית, ששואפת לעלות ליגה, ניצחה במשחק חוץ את נערים ארצית של גלבוע ותשחק בהמשך מול הנערים של הפועל תל אביב. גם קבוצות הקטסל והילדים ממשיכות בהכנות ומתכוננות לפתיחת העונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות