fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהנדס חדש לעיריית חדרה

נועם גרייף נבחר לתפקיד מהנדס העיר במקום המהנדס היוצא אבישי קימלדורף. גרייף כיהן בעבר כמהנדס המועצה האזורית מטה אשר
נועם גרייף (צילום: עיריית חדרה)
נועם גרייף (צילום: עיריית חדרה)
נועם גרייף (צילום: עיריית חדרה)
נועם גרייף (צילום: עיריית חדרה)

ועדת המכרזים למינוי בכירים של עיריית חדרה בחרה פה אחד בנועם גרייף לתפקיד מהנדס העיר במקומו של המהנדס היוצא אבישי קימלדורף.
גרייף, בן 37 מחיפה, בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית של הטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקים של אוניברסיטת חיפה, כיהן כמהנדס המועצה האזורית מטה אשר ועד לאחרונה מהנדס העיר אלעד. בנוסף, דירקטור בחברה לייזום ופיתוח מטה אשר, מרצה במכללת רופין על חוקי תכנון ובנייה, בקיא בעבודה בממשקי GIS (מערכות מידע הנדסי) ויישום הרפורמה לחוק התכנון והבנייה, ניהל והוביל תוכניות ופרויקטים והיה שותף בקביעת המדיניות התכנונית ברשויות בהן כיהן כמהנדס.

למכרז ניגשו שמונה מועמדים וגרייף נבחר פה אחד על-ידי כל חברי הוועדה שכללה נציג של משרד הפנים ונציג של האופוזיציה, חבר המועצה קלימו חלפון, שתמך בבחירה.

בוועדה ציינו כי הבחירה נעשתה בגין האיכויות של גרייף וניסיונו הרלוונטי, כמו גם העובדה שהוא בעל ניסיון כמהנדס ברשות מקומית. גרייף יחל בתהליך של חפיפה מסודרת עם מהנדס העיר היוצא אבישי קימלדורף, ועם סיומה ייכנס לתפקידו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות