fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד: כפו על צעירה יחסי מין והפיצו את תמונותיה באינטרנט

החשודים נשלחו למעצר בית. על פי החשד, השניים איימו על הצעירה וכפו לקיים איתם יחסי מין והפיצו תמונות עירום שלה באינטרנט. עו"ד שי לוי, המייצג את אחד החשודים בפרשה: "אנחנו מברכים על הסכמת המשטרה והפרקליט המלווה את התיק, להורות על שחרורם של השניים למעצר בית"
צילום ארכיון (צילום : שלומי גבאי)

שני צעירים תושבי חדרה, נעצרו  השבוע בחשד לסחיטה איומים של צעירה תושבת האזור וכפו עליה לקיים אתם יחסי מין תוך שהם מאיימים שאלמלא תעשה כן יפיצו תמונות שלה באינטרנט. השניים נשלחו ביום שני למעצר בית. לשניים, ללא עבר פלילי,  מיוחסים עבירות של בעילה באיומים, מעשה סדום שלא בהסכמה וסחיטה באיומים.

הפרשה החלה לפני כחודשיים כאשר הצעירה, בשנות ה-20 המוקדמות לחייה, הכירה את אחד החשודים באחד מאתרי האינטרנט והשניים החלו לשוחח. בהמשך התפשטה הצעירה בפני החשוד בעודם משוחחים ברשת והשניים קבעו להיפגש בביתו, שם נכח גם חברו. השלושה קיימו יחסי מין בהסכמה. לאחר המפגש המיני הזה, החלה מסכת האיומים והסחיטות.

החשודים בבית משפט בחדרה (צילום : שלומי גבאי)

על פי החשד, השניים איימו על הצעירה וכפו עליה באמצעות איומיהם לקיים איתם יחסי מין פעמים נוספות. לפי גרסת המשטרה, איימו כי אם לא תיתן להם כסף, הם יפיצו את תמונות העירום שלה באינטרנט, ואכן הפיצו את תמונותיה. לאחר מספר מפגשים מיניים שנכפו עליה, כולל אחד שנעשה בדירתה ובמהלכו נעשה בה מעשה סדום, התלוננה הצעירה במשטרה וב-12 לפברואר נעצרו הצעירים. חקירת המשטרה, עדיין נמשכת.

עו"ד שי לוי, המייצג את אחד החשודים בפרשה: "אנחנו מברכים על הסכמת המשטרה והפרקליט המלווה את התיק, להורות על שחרורם של השניים למעצר בית. ככל הנראה, מסתמנת גרסתנו לפיה נעשו יחסי המין בהסכמה מלאה מצד המתלוננת, כגרסה הנכונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות