fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: רק בן 28, ללא ניסיון פוליטי ומונה למשנה לראש העיר

בעקבות פרישתו של עו"ד צפריר ביטון אישרה מועצת העיר את מלכיאל אלבז כחבר מועצה חדש וכמשנה לראש העיר
מלכיאל אלבז עם ראש העיר גנדלמן. צילום פרטי
מלכיאל אלבז עם ראש העיר גנדלמן. צילום פרטי

 

 

בישיבת מועצה שלא מן המניין  הושבע חבר  מועצת העיר החדש מלכיאל אלבז  במקומו של עו"ד צפריר ביטון אשר פרש לאחרונה.בעקבות פרישתם מסיעת זהות יהודית של יו"ר הסיעה עו"ד צפריר ביטון ושל אלי כהן (מס' 4 ברשימה), מונה הבא ברשימה, מלכיאל אלבז, כחבר מועצה. בנוסף מונה אלבז כמשנה לראש העיר בתואר.

אלבז, בן 28,  בוגר בית הספר הרב תחומי במגמת חשמל, המשיך ללימודי עתודה בתחום הנדסאות חשמל, ולאחר מכן התגייס לצה"ל ושירת בחיל המודיעין. הוא נשוי ואב לשלושה, פעיל חברתי בתחום הרווחה בסיוע לנזקקים ובגמילות חסדים.

בהתאם לסעיף 24 ג' לפקודת העיריות התבקש אלבז להצהיר אמונים כחבר מועצה, ולאחר הצהרת האמונים הוכרז רשמית כחבר מועצת העיר בחדרה וקיבל מידי ראש העירייה צביקה גנדלמן את התעודה המעידה כי הינו חבר במועצת העיר. עם צירופו למועצה התבקשו חברי מועצת העיר לאשר את אלבז, ביחד עם חבריו לסיעה גבריאל סרוסי ועו"ד קובי שוקר, גם כחברי הנהלה. בכך הושלם הליך המעבר של סיעת זהות יהודית משורות האופוזיציה בחזרה אל הקואליציה.

חבר מועצה חדש. מלכיאל אלבז
חבר מועצה חדש. מלכיאל אלבז (צילום: עצמי)

עפ"י סעיף 17 לחוק הרשויות המקומיות התבקשה המועצה לאשר האצלת סמכויות לאלבז. חברי המועצה אישרו כי אלבז יהיה משנה לממונה על תיק החינוך, ויהיה שותף עם ראש העיר בקביעת מדינות בתחום החינוך. כמו כן, בתחום התפעול יהיה  שותף בקביעת מדיניות פיתוח מערב חדרה, ושותף בקביעת מדיניות בפיתוח תשתיות ודרכים בעיר.

עוד אישרה המועצה חילופי גברי בוועדות העירייה. בוועדת הכספים אושר מינויו של חבר המועצה גבריאל סרוסי כיו"ר ועדת הכספים במקומו של חבר המועצה בן ציון נורדמן; בוועדת הביטחון אושר מינויו של חבר המועצה עו"ד קובי שוקר כיו"ר הוועדה; ובוועדת הנחות במיסים אושר מינויו של מלכיאל אלבז המשנה לראש העיר כמ"מ יו"ר וחבר בוועדה במקומה של חברת המועצה אלה גולדשטיין.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות