fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה נצבעה כחול: גבעת אולגה ניצחה את חדרה בדרבי

בסיום משחק בינוני למדי, הצליחה גבעת אולגה לנצח 0:1 קטן משער של מנשה זלקה שעבר רק לפני שבועיים מחדרה לגבעת אולגה ולקחת שלוש נקודות יקרות מהיריבה העירונית

כ-600 אוהדים וביניהם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ומספר חברי מועצה, נכחו בדרבי העירוני מהסקרן שהתקיים ביום שישי שעבר בין מ.ס. גבעת אולגה המארחת להפועל חדרה. בסיום משחק בינוני למדי, הצליחה גבעת אולגה לנצח 0:1 קטן ולקחת שלוש נקודות יקרות מהיריבה העירונית.

שבוע לא פשוט עבר על אנשי גבעת אולגה לאחר ההפסד הדרמטי בשבוע שעבר נגד הפועל דליית אל כרמל. גם האימונים במהלך השבוע התקיימו באווירה קודרת. בנוסף, אולגה קיבלה מכה קשה מבחינה מקצועית, כאשר הקשר בר אלסברי נפצע ונותר מחוץ לסגל למשחק. מהצד השני, בחדרה חששו מהחלוץ מנשה זלקה, כי דווקא הוא זה שיביא את הניצחון מול קבוצתו לשעבר.

צילום: שלומי גבאי

לצערם של אנשי חדרה, החששות הפכו למציאות. אין ספק שהסיפור הפיקנטי במשחק, הוא שער הניצחון שכבש זלקה, שעבר רק לפני שבועיים מחדרה לגבעת אולגה.

המשחק נפתח בסערה מצד שחקני גבעת אולגה, שהגיעו למספר הזדמנויות קורצות ליד שערה של חדרה. רק בנס, חדרה הצליחה לשמור על שער נקי במהלך המחצית הראשונה שהסתיימה בתיקו 0:0 מאופס.

צילום: שלומי גבאי

בתחילת המחצית השנייה מאמן חדרה הכניס למגרש את רן פרג'פור במקומו של דור ואנה וחדרה התעוררה לחיים. רבע שעה מאוחר יותר גם אולגה ביצעה חילוף, ומאמן הקבוצה אייל עמר החליט ללכת על כל הקופה ולהכניס את החלוץ שרון דוידוב במקומו של גל קולני שכבר אחרי 2 דקות מכניסתו למגרש הגיע למצב נגיחה אחרי מסירה נהדרת של מנשה זלקה.

בדקה ה-72 זה סוף סוף קרה. מסירת עומק נהדרת של גמליאל פרץ הגיעה לרגליו של זלקה, שבסיבוב נהדר כבש לרשת חדרה והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1.

צילום: שלומי גבאי

חדרה בכוחותיה האחרונים ניסתה למצוא את שער השיווין, אך במקום מצאה את עצמה בתשעה שחקנים, לאחר שאבירן תורג'מן והקפטן אמיר טמניו הורחקו בכרטיס אדום.

צילום: שלומי גבאי

בסיום, חגיגות גדולות של אנשי ואוהדי אולגה כמו שרק הם יודעים לחגוג. "העיר חדרה כחולה" ו-"אש בגבעה" שרו אוהדי גבעת אולגה לאחר הניצחון. למרות הניצחון הגדול, פנה בסיום המשחק מאמן גבעת אולגה אייל עמר לשחקניו ואמר, כי לאחר החגיגות, כבר בתחילת השבוע מצפה לקבוצה עבודה קשה לקראת משחק החוץ מול מכבי צור שלום (יום שישי, 3.1.14). באולגה מצפים לניצחון שני ברציפות.

הפועל חדרה תארח בביתה את האחרונה בטבלה אחווה עראבה. בחדרה חוששים מאוד מהמשחק, כי מלבד העובדה שעראבה התחזקה לאחרונה בחמישה שחקנים בכירים, חדרה תגיע למשחק ללא שני הקשרים אמיר טמניו ואבירן תורג'מן.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות