fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלל יפה מציג: קונצרט במסדרון בדרך לניתוח

נאויה בנגינה בכניסה לבניין אשפוז א צילום הלל יפה

איש אינו אוהב להגיע לבית חולים ולהסתובב במחלקות, למעט אולי מחלקת היולדות. אולי היוזמה החדשה של המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה תרגיע קצת את העצבים במסדרונות בית החולים. אם תגיעו לשם בזמן הקרוב, אתם עשויים להיתקל במסדרון הכניסה הראשית של בית החולים בהופעה חיה בפסנתר, מחזה מלבב לכל הדעות, פרי יוזמה של הנגנית והיוצרת נאויה קחמוביץ' מקיבוץ מגל. איך קרה החיבור בין רפואה למוזיקה? הפסנתר נתרם בזכות חיבור שעשתה שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, הנמנית על חברי עמותת הידידים של המרכז הרפואי הלל יפה למשפחתו של  גדעון אלכסנדר ז"ל שנפטר ממחלה.

"אבי נפטר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. לצערי אני יודעת ממקור ראשון כמה שעות מבלים החולים ובני משפחותיהם בבית החולים וכמה ההתמודדות לא פשוטה ולכן הרגשנו צורך לתרום את הפסנתר, עליו אחיותיי ואני ניגנו בילדותנו", מציינת גליה אלכסנדר, ביתו של גדעון ז"ל.

מהתוצאה, כאמור נהנו העוברים והשבים במרכז הרפואי הלל יפה כבר בשבוע החולף, עת הגיעה  קחמוביץ' לנגן בפסנתר שממוקם בכניסה הראשית לבניין אשפוז א' בבית החולים. מעניין לראות האם היוזמה תתפשט למחלקות אחרות בבית החולים ואולי למרכזים רפואיים אחרים.

נאויה בנגינה בכניסה לבניין אשפוז א צילום הלל יפה
נאויה בנגינה בכניסה לבניין אשפוז א צילום הלל יפה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות