fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דייר חדש בא לשכונה: ראש העירייה

גנדלמן רכש דירת ארבעה חדרים פרויקט "אמירי פארק חדרה" ושילם עבורה 1.445 מיליון שקלים. משווק הפרויקט: "אין ספק שמדובר בהבעת אמון של ראש העירייה בשכונת הפארק"
"אמירי פארק חדרה" (הדמיה: גיורא גור אדריכלים)

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן רכש דירה חדשה בפרויקט "אמירי פארק חדרה" של חברת אמירי גן בשכונת הפארק במזרח העיר. גנדלמן רכש דירת ארבעה חדרים בשטח של 108 מ"ר פלוס מחסן דירתי צמוד של כ-10 מ"ר. עבור הדירה שילם 1.445 מיליון שקלים והוא צפוי ככל הנראה להתגורר בה ולא להשכירה. הבניין בו נרכשה הדירה נמצא בהליכי בנייה מתקדמים וצפוי להתאכלס בעוד כשנתיים.

אלי ויצמן, מנכ"ל חברת inview, המשווקת את פרויקט "אמירי פארק חדרה" ומי שניהל את המכירה, מסר: "אין ספק שמדובר בהבעת אמון של ראש העירייה בשכונת הפארק, המתאכלסת בימים אלה במזרח חדרה ומספקת לתושבי העיר הוותיקים ואלה החדשים, המגיעים אליה מאזור השרון או המרכז, אלטרנטיבת מגורים איכותית עם נגישות גבוהה לצירי התחבורה המרכזיים למרכז הארץ ולצפונה".

"אמירי פארק חדרה" (הדמיה: גיורא גור אדריכלים)
"אמירי פארק חדרה" (הדמיה: גיורא גור אדריכלים)

שכונת הפארק נמצאת בסמוך לשכונות ניסן וברדנדיס היוקרתיות וגובלת בעמק חפר. היא קרובה מאוד לכביש 9 המחבר את העיר בצידה המזרחי לכביש 6.

פרויקט "אמירי פארק חדרה" של חברת אמירי גן נמצא בקו ראשון לפארק ענקי בשטח של 70 דונם, שבמרכזו אגם אקולוגי של 5 דונם. מסביב לאגם הוקמו שבילי הליכה, שבילי אופניים ומתקני כושר ופנאי. בהקמת הפארק הושקעו כ-150 מיליון שקלים. ייחודו של הפרויקט הוא בכך שכל הבניינים שלו נושקים ונמצאים ממש למרגלות הפארק.

פרויקט "אמירי פארק חדרה" כולל 740 דירות ובנייה צמודת קרקע. הוא מציע 11 בניינים, בהם ארבעה בניינים של שמונה קומות ו-22 דירות בכל בניין, ששווקו ואוכלסו,  ושבעה בניינים של 20 קומות ו-76 דירות בכל בניין. המגדל הראשון, של 20 קומות שווק ואוכלס, ומגדל נוסף שווק ומתאכלס בימים אלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות