fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדוני ראש העיר: יומו הראשון של צביקה גנדלמן בעירייה

גנדלמן: "אני מתכוון לקיים פעמיים בחודש קבלת קהל ולשים את הדגש על שינוי תרבות השירות לתושב"
צביקה גנדלמן בלשכת ראש העירייה (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן בלשכת ראש העירייה (צילום: שלומי גבאי)

ראש עיריית חדרה הנבחר, צביקה גנדלמן, נכנס אתמול (שלישי) ללשכתו בפעם הראשונה ושני סגניו בשכר, עו"ד צפריר ביטון וחדווה יחזקאלי, נכנסו גם הם לחדריהם החדשים. את המזוזה שבכניסה ללשכת ראש העירייה, קבע המועמד למועצת העיר רחמים כובאני, שלא נבחר למועצה.

גנדלמן הגיע ללשכתו החדשה בצהריים והתקבל בזרי פרחים ושוקולדים. את לשכת ראש העירייה מאיישות שתי מזכירות חדשות: עובדת העירייה בשמת מימון, לשעבר עובדת במחלקה לפניות הציבור ולודמילה בן, לשעבר פעילה במטה שהחלה את עבודתה השבוע.

מחוץ ללשכה התקבצו הפעילים ובעלי התפקידים החדשים. ביניהם עוזר ראש העירייה הטרי גיורא שחר וחבר מועצת העיר החדש ופעיל המטה לשעבר שי ברכה, שאמר בחיוך: "עד היום באתי לעירייה והרגשתי בה בן חורג, היום אני מרגיש בן בית".

קובעים מזוזה בלשכת ראש העירייה (צילום: שלומי גבאי)
קובעים מזוזה בלשכת ראש העירייה (צילום: שלומי גבאי)

גם המתקשרת גילה גלילי, שצפתה את הצלחתו של גנדלמן בסיבוב הראשון הגיעה ואמר: "הפעילים הזמינו אותי לבוא ולברך את המקום". אי אפשר היה לפספס גם את המועמד לראשות העירייה לשעבר שלמה בוזגלו שהגיע כדי לברך.

אביו של ראש העירייה, משה גנדלמן, תושב חדרה מזה 39 שנים, ישב על הכורסא שממול הלשכה. "חיכיתי לרגע הז. הבן שלי הוא בנאדם כזה שמה שהוא מבטיח, הוא גם מקיים. הוא מבקר אותי כל יום שישי, גם כשהוא עסוק מאוד", אמר האב המאושר.

טרם כניסתו לעבודה באופן רשמי, סוגר גנדלמן את הקואליציה עם רשימת מפלגת זהות יהודית ועם עו"ד ביטון, שבנוסף להיותו סגן ראש עירייה, עמוד בראש וועדת הכספים וכן את תיק שיפור חזות פני העיר, ועם רומן גישר שמכהן בתפקיד סגן ראש עירייה ללא שכר.

גנדלמן: "אני מתכוון לקיים פעמיים בחודש קבלת קהל ולשים את הדגש על שינוי תרבות השירות לתושב. במהלך הקמפיין שלי דברתי על פיתוח מערב העיר ואני מתכוון לעשות זאת. וזה אומר לקדם את הפיתוח ולרוץ אחרי יזמים. הדבר השני שאני מתכוון לעשות הוא הטיפול בשכונות, שתינתן להן עזרה ראשונה בחודשים הקרובים ותנוכש בהן העשבייה".

תגובת רומן גישר להצטרפותו לקואליציה: "אחרי שנבחר ראש עיר לחדרה לפי רצון התושבים, אותם נבחרנו לשרת בסופו של דבר, הוא הזמין אותי להצטרף וקבלתי את הצעתו".

צביקה גנדלמן בלשכת ראש העירייה (צילום: שלומי גבאי)
צביקה גנדלמן בלשכת ראש העירייה (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות