fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: פתחו חשבון בנק לכלביהם

צילום: פוטוליה
הלנה שמחי צילום פוטו פרג'
הלנה שמחי צילום פוטו פרג'

בני זוג מהמאיון העליון המתגוררים בישוב וילות סמוך לחדרה, יזמו במשותף גירושים, לאחר שחשו כי מיצו את הקשר הזוגי ביניהם – ופנו להליך גישור. למרות רצונם הטוב של שני הצדדים ושאיפתם להפריד כוחות בלי להסתכסך – התגלע סלע מחלוקת מפתיע שאיים לפוצץ את כל תהליך הגישור, כששני הצדדים מאיימים זה על זה בפנייה לבית המשפט וניהול משפט ארוך ויקר.
במרכז המחלוקת עמדו שלושה כלבי יורקשייר טרייר נדירים ויקרים, שני בני הזוג נקשרו אליהם רגשית ואף אחד מהם לא היה מוכן לוותר על גידולם.
המגשרת, עוה"ד הלנה שמחי, עשתה הכל כדי לסייע לבני הזוג לסיים את המחלוקת בדרך של גישור והציעה להם הסדרי ראיה עם הכלבים. היא עודדה את השניים להמשיך ולהידבר וחשפה בפניהם את ההליך הננקט במקרים לא מעטים, בהם מעורבות חיות מחמד בהליך גירושים.
לאחר שהשתכנעו הצדדים כי ניתן להגיע להסכם טוב וממצה עבור שניהם, הם חתמו על הסכם הגירושים, שבמסגרתו סיכמו על ימים קבועים בהם כל אחד מהכלבים שוהה אצל כל אחד מהם בסבב – וזאת בפרקי זמן מדויקים ושווים. כמו כן, הסכימו השניים לפתוח חשבון בנק לכלבים – חשבון נאמנות בבעלות שניהם, שאליו יפרישו השניים סכום חודשי קבוע על מנת לממן את הוצאות הכלבים, כאשר כל הוצאה תיגרע ממנו מול קבלות, ההוצאות כוללות: טיפולים, תרופות, תכשירים, תספורות, דוג-ווקרים, אוכל, משחקים וכו'. לדברי עוה"ד שמחי, לאחר שבני הזוג הגיעו להסכמות מפורטות, הם נפרדו בטוב, ועד היום הם דבקים בצורה קפדנית בכל הוראות הסכם הגירושים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות