fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשו היסטוריה. ייכנסו להיסטריה?

בנות מעגן מיכאל/זכרון יעקב. המטרה להישאר בליגה (צילום: עצמי)

משחק הפתיחה ההיסטורי של בנות הפועל מעגן מיכאל/זכרון יעקב בליגת העל בכדורסל היה אומנם מרגש, אבל הסתיים עם תבוסה גדולה, 94:51, מול מכבי רמת חן, אחת התבוסות הגדולות בהיסטוריה של הליגה.

למרות שמדובר בעונה ראשונה בליגת העל,  לזכרון יש את אחת הקבוצות הוותיקות והמחוברות בליגה, אם לא המחוברת ביותר. הבנות של מעגן/זכרון משחקות יחד כבר שנים, זכו בשתי אליפויות רצופות בלאומית ומגיעות לעונה הזאת כיחידה שבאה להגשים חלום.

בקבוצה מספרים שזה שווה יותר מכישרון בכדורסל ואת זה הוכיחו בקיבוץ בכל השנים האחרונות. עמית גור, שירלי שבתאי, אלה יערי ומעיין לוי אמורות להיות השחקניות המשמעותיות יותר מבין אלה שנשארו בקבוצה, כשאליהן צורפה שחקנית העתיד של הכדורסל הישראלי עדן רוטברג, שתנסה לעשות את הפריצה הגדולה כבר השנה. לקבוצה צורפו שלוש זרות: אלכס הרדן הרב גונית מקבוצת פיניקס מרקורי, בריטני מילר הגיעה מהליגה הפורטוגלית וקים דומינגז הגיעה מליגת המכללות. עוד בסגל: אורלי זילברברג, מאי אשל, מיטל מלמד, ענבר זינגר ויולי גרוסמן.

בנות מעגן מיכאל/זכרון יעקב. המטרה להישאר בליגה (צילום: עצמי)
בנות מעגן מיכאל/זכרון יעקב. המטרה להישאר בליגה (צילום: עצמי)

המאמן נמרוד מיטל קיבל את המושכות ובשנתו הראשונה בליגת העל גם עבורו מדובר בעונת מבחן. במועדון סומכים מאוד על עדן רוטנברג שתהיה הישראלית הבולטת וגם הזרות אמורות לתת את הטון בכדי לשרוד עונה נוספת בליגת העל ולתקוע יתד עבור המועדון המאוחד.

מהצד השני ישנו חשש כי עצם העובדה שבסגל הקבוצה ישנה רק שחקנית גבוהה אחת יכול להיות משמעותית בכיוון השלילי. בעיה נוספת יכולה להיות החיבור של הזרות ואם זה לא יקרה, זכרון יעקב/מעגן מיכאל תחזור מהר מאוד לליגה הלאומית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות