fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נחנך מגרש כדורגל סינטטי חדש במגדל העמק

במגרש החדש הותקן דשא סינטטי איכותי ובטיחותי, שערים תקניים ותאורה איכותית אשר ישמשו את שחקני בית הספר לכדורגל ומחלקת הנוער של הפועל מגדל העמק
ראש העיר גוזר (צילום עצמי)

מגרש כדורגל סינטטי משולב נחנך השבוע בקריית התרבות והספורט (בין המתנ"ס למרכז המוזיקה ומחול) במגדל העמק. במגרש החדש הותקן דשא סינטטי איכותי ובטיחותי, שערים תקניים ותאורה איכותית אשר ישמשו את שחקני בית הספר לכדורגל ומחלקת הנוער של הפועל מגדל העמק ובמקביל יעמוד לטובת תחרויות וימי ספורט עירוניים.

ראש העיר גוזר (צילום עצמי)
ראש העיר גוזר (צילום עצמי)

חנוכת המגרש החדש התקיימה בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה, חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט יוסי פורטל, חבר המועצה עו"ד חן שאול, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, מנהלי מחלקות, שחקני מחלקת הנוער העירונית והורים. לאחר שגזר את הסרט הוזמן ראש העיר לבעוט את בעיטת הפתיחה והצליח לכבוש את השער הראשון לרשתם של השוערים הצעירים.

בסיום אמר ראש העיר כי בקרוב יוקם מגרש נוסף שיהיה פתוח לציבור והוסיף: "כילד שיחקתי קט-רגל במגרש הזה. מרגש לראות את הילדים משחקים במגרש החדש ולסגור מעגל כראש עיר המבקיע שער בפנדל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות