fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מאוכזב מגיל ברעם שנותן לי ללכת"

כדורגלן הפועל נצרת עילית, ירדן כהן, נמצא עם רגל וחצי בהפועל עפולה, אבל לא שולל אפשרות לפיה המו"מ יתפוצץ והוא יישאר בקבוצה
ירדן כהן (צילום יצחק סולומון)
ירדן כהן (צילום יצחק סולומון)

"אני מאוכזב מגיל שנתן לי ללכת", אומר שחקן הפועל נצרת עילית,, ירדן כהן, שלא נסע עם הקבוצה לבולגריה ונמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, לאחר שקיבל בהפועל עפולה חוזה חלומי לשלוש שנים, שכולל שכר של 16 אלף שקל נטו לחודש פלוס רכב ודלקן. יחד עם זאת, יש כאלה שמפקפקים בנכונות של הפועל עפולה לשלם את הסכומים הללו ועוד בחוזה לשלוש שנים, לאחר שבשנים האחרונות נכוו מספר פעמים עם שחקנים להם היו חוזים ארוכי  טווח.

הדרישה של נצרת עילית לתשלום דמי השאלה בגובה 40 אלף שקל מנעה ממנו לצאת למחנה האימונים של הפועל עפולה בסלובניה. כעת הולכים בנצרת עילית על מתווה לפיו כהן יפדה את כרטיס השחקן שלו.

-ירדן איפה עומד הסיפור?

"יש כמה סעיפים שנותר לסגור והכסף שגיל דורש. לא ביג דיל".

-בינתיים נשארת בארץ ולא יצאת למחנה עם אף קבוצה

"לא אוטס למחנה לפני שחתמתי על חוזה. יותר חשוב לי להיות מכוסה מכל הצדים מאשר עוד כמה אימונים".

ירדן כהן
ירדן כהן (צילום: חג'ג ראחל)

-כועס על גיל ברעם שמערים עליך קשיים?

"לא כועס, מאמין שבסוף זה יסתדר, אבל אני מאוכזב מכך שהוא נותן לי ללכת. הוא פגע בי מאוד  בהצעה הכספית שהגיש לי, במיוחד אחרי שבעונה שעברה הורדתי לבקשתי 50 אחוזים מהחוזה, כי חזרתי מפציעה. עשיתי דבר שאף שחקן לא היה עושה, זו הייתה הצעה שלי".

-מה יש לך לומר לשחקנים בנצרת עילית?

כרגע אני עדיין לא עוזב כי יש כמה דברים שצריכים להסתדר, כך שאין לי מה לומר להם. אלו לא חברים שלי, הם משפחה שלי".

-רואה תסריט לפיו המו"מ עם הפועל עפולה יתפוצץ?

"כן, כי עד שזה לא חתום זה לא סגור. יש כמה פערים בין המועדונים, הסיכויים שאשחק בעפולה גבוהים, אבל לא 100 אחוזים".

-רואה תסריט לפיו תישאר בנצרת עילית למרות המשקעים שנוצרו?

"אין שום משקעים. אמרתי לגיל שאני רוצה לשחק בנצרת עילית ולא בשום קבוצה אחרת, ואני עדיין טוען זאת, אבל ההצעה הכספית שקיבלתי מעליבה ולא מאפשרת לי להתקיים. מגיע לי הרבה יותר, כי אני שחקן הבית היחיד עם מספרים כאלה בחמש העונות בהן אני בקבוצה. עצוב לי ששמעון הדרי מוכן לקצץ בשכר שלו כדי שאשאר, אבל גיל עומד בשלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות