fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ושוב: אצטדיון גרין אינו מאושר לקיום משחקים

נציגי המנהלת סיירו באמצע השבוע בגרין, אחד המגרשים הכי גרועים בליגה הלאומית והתריעו על שורה ארוכה של ליקויים, המגרש לא עומד בשום סטנדרטים", קבעו
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)

שוב חוזר הניגון: אצטדיון גרין אינו מאושר בשלב זה לקיום משחקים לעונת המשחקים הקרובה, בשל הדרישות החדשות והמחמירות של המנהלת. נציגי המנהלת סיירו באמצע השבוע בגרין, אחד המגרשים הכי גורעים בליגה הלאומית והתריעו על שורה ארוכה של ליקויים, בעלות כספית של מאות אלפי שקלים. "המגרש לא עומד בשום סטנדרטים", קבעו.

אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)

השבוע נפגש המנכ"ל גיל ברעם עם מוטי מלכה, שהודיע כי החליט להישאר במועדון, אבל ביקש סעיף יציאה במקרה ויקבל הצעה מליגת העל. ברעם לא התנגד לסעיף בהסכם של החלוץ, שבעונה שעברה כבש 6 שערים, ועזב בחודש ינואר בליגת העל. יחד עם זאת, עדיין אין הסכמה בין הצדדים בנוגע לשכרו.

החלוצים רועי עטר וג'ורג אמסיס חתמו השבוע רשמית וימשיכו עונה נוספת.המנג'ר שמעון הדרי והמאמן רפי בוסקילה, עשו את סוף השבוע שעבר בבולגריה והתרשמו מהתנאים במקום בו אמרו להתקיים מחנה האימונים. מדובר בעיירה קטנה, על שפת אגם, המרוחקת כ- 45 דקות נסיעה מעיר הבירה סופיה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות