fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תרצה גרינפלד: מאגף החינוך למועצת העיר

תרצה גרינפלד צילום יחצ

עם פרישתו של רפי ימין ממועצת העיר תכנס במקומו תרצה גרינפלד שהתמודדה בסיעת נתניה אחת כמי שתחזיק את תיק החינוך. היות ותיק החינוך כבר נמסר לעופר אורנשטיין תאלץ גרינפלד לחכות לתפקיד מתאים אחר שתטיל עליה ראש העיריה.

תרצה גרינפלד צילום יחצ
תרצה גרינפלד צילום יחצ

גרינפלד כיהנה שבע שנים כראש מנהל חינוך וחברה וכשפרשה החליפה אותה טובה דולב. כל חייה של גרינפלד שזורים בחינוך. היא גדלה בנתניה מגיל תשע, התחנכה במוסדותיה בישורון ובבר אילן. ולימים ניהלה את בתי הספר מוריה ואת ישורון במשך שמונה שנים ואחר כך כיהנה כמפקחת מטעם משרד החינוך. היא בוגרת תואר ראשון ושני בחינוך וקורס מנהלים.

גרינפלד, 62 נשואה לבנקאי ואם לחמישה ילדים ששלושה מהם גרים עם משפחותיהם בנתניה מכהנת היום כמנהלת סניף ניצ"ן בנתניה ונציגת ראש העיריה במועצה הדתית מזה שנתיים. חמש שנים הרצתה במכללה לפיתוח מקצועי למורים

רצת לבחירות למועצת העיר במטרה לקבל את תיק החינוך. איך תתמודדי עם זה עכשו?

"נכון, התמודדתי למועצה במטרה לקבל את תיק החינוך, אך מאחר והוא כבר ניתן אני בטוחה שראש העיריה תמצא עבורי תפקיד אתגרי משמעותי המתאים לכישורי שאותו אוכל לקדם ולפתח".

לזכותה של גרינפלד יש לומר שהיא היתה פורצת דרך בעשיה במנהל החינוך. היא פתחה לראשונה את האגף לגיל הרך, שילבה בין החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי, בתקופתה אחוז הזכאים לבגרות עלה ב-12 אחוזים, היא פתחה לראשונה  בפרוייקטים כמו: אפס נשירה מתיכוניים ועיר ללא אלימות. כמו כן הכניסה לבתי הספר את סל החינוך להעשרת הילדים בתרבות ואומנות כמו הצגות תיאטרון מוזיאון ואומנות פלסטית.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות