fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שביתה בבית הספר אילן רמון בעקבות שתי דלקות שפרצו בו בשבוע שעבר

בית ספר אילן רמון (צילום: עצמי)

הנהגת ההורים של בית ספר אילן רמון, בשכונת גלי ים בנתניה השביתו היום את הלימודים עד להודעה חדשה. 

בשבוע שעבר פרצו שתי דלקות פרצו במבנה הישן ומאות תלמידי בית הספר למדו ללא חשמל ובתנאים קשים בבית הספר השכן. הורי תלמידי בית הספר, התבקשו על ידי הנהגת ההורים לא לשלוח את הילדים לבית הספר וכן להיערך לשביתה לימים שלאחר החג: "הורי אילן רמון לא יסכימו לסחבת ולזלזול בהם נוקטת העירייה כלפי שלומם, ביטחונם וכבודם של ילדינו ולא נשיב את הילדים ללמוד עד אשר נוודא כי הללו נשמרים במלואם".

בבית הספר אילן רמון שני מבנים. אחד שהוקם עוד בשנות השישים והתשתיות בו ישנות והמבנה החדש שהוקם רק לפני שנתיים. בבית הספר לומדים 300 תלמידים בעיקר משכונת גלי ים ואזורים.

 יפבבית הספר אילן רמון שני מבנים. אחד שהוקם עוד בשנות השישים והתשתיות בו ישנות והמבנה החדש שהוקם רק לפני שנתיים. בבית הספר לומדים 300 תלמידים בעיקר משכונת גלי ים ואזורים.

הדלקה פרצה בחדר חשמל בקומת קרקע וביום שישי פרצה אש בחדר שרותים בקומה שנייה אז עלתה באש תקרה אקוסטית. הדלקות פרצו במבנה המרכזי בבית הספר. לאחר פעולות הכיבוי הוצפה מערכת החשמל במים דבר שגרם לכך שלא היתה אספקת חשמל בבית הספר למשך שלושה ימים והילדים למדו ללא מיזוג אוויר. נכון לרגע זה ממשיכים בבדיקות המבנה הישן בו אירע הדליקה עדיין אין חשמל. הילדים לומדים רק במבנה החדש שקיבל את אישור המהנדס  ובבית הספר ריגלר הסמוך.

בית ספר אילן רמון (צילום: עצמי)
בית ספר אילן רמון (צילום: עצמי)

 ועד השכונה: "מאז יום שישי בבוקר אנו מלווים את האירוע ביחד עם צוות בית הספר וצוותים של העיריה ממנהל חינוך ומנהל לוגיסטיקה ומקבלים עדכונים על הנעשה. צוות בית הספר, המנהלת והמורות עושות כל שביכולתן כדי להעניק לילדים תנאי לימוד ראויים עד כמה שהמצב מאפשר כאשר בשלב זה המבנה הראשי מנותק מחשמל עד להשלמת הבדיקות המקיפות בכל שטח בית הספר. המטרה של כולנו היא להבטיח את החזרה של התלמידים לשגרה ללא פשרות על בטיחות. אנו רואים אירוע זה בחומרה רבה ודרשנו את החמרת הבדיקות וקבלת כל האישורים הנדרשים בכתב אנו ממתינים לסיום הטיפול במבנה וחזרה בטוחה לשגרה"
מעירית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה פועלת לטיפול ולהסדרת הנושא כמו גם לבדיקת המערכות והבטיחות. בתוך כך, מצאה מענה חלופי לתלמידי בית הספר, כדי למנוע פגיעה בשגרת הלימודים. יודגש כי לבית הספר אילן רמון, היו את כל אישורי הבטיחות הנדרשים. כמו כן, תלמידי בית הספר יחזרו ללמוד במבנה הנוסף, רק לאחר שיתקבל אישור בודק מוסמך.

מים בברזים היו, אבל לא היו במשקורים הפועלים על חשמל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות