fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרדס חנה-כרכור: גידול של כ-17 מיליון שקלים בתקציב 2016

המועצה אישרה ברוב קולות את התקציב שעומד על יותר מ-220 מיליון שקלים. 3 מיליון שקלים נוספו לתקציב החינוך ו-8 מיליון למשק המים
מועצת פרדס חנה-כרכור (צילום: נירית שפאץ)
מועצת פרדס חנה-כרכור (צילום: נירית שפאץ)

 

ביום חמישי שעבר אישרה מליאת מועצת פרדס חנה-כרכור ברוב קולות את תוכנית העבודה לשנת 2016 ואת התקציב השנתי (הרגיל והבלתי רגיל) הנגזר מהתוכנית. תקציב הרשות לשנת 2016 עומד על למעלה מ~220 מיליון שקלים, והוא גדול בכ-16,859,00 מהתקציב השנתי של 2015.

מהמועצה נמסר: "גידול זה משקף את מגמת הגידול בהיקפים התקציביים, צמיחתו ופיתוחו של היישוב, ובהרחבת סל השירותים לתושב. מגמת הצמיחה והגידול בתקציב ניכרים גם השנה בשני תחומים מרכזיים, הראשון – מערכת החינוך המקומית, חינוך פורמאלי ובלתי פורמאלי, והשני – סל השירותים המוניציפאליים לתושב".

3 מיליון שקלים נוספו לתקציב החינוך ו-8 מיליון למשק המים. התקציב הכולל המופנה למשק המים הוא כ~30 מיליון שקלים, וזוהי השנה הראשונה המלאה בה הרשות המקומית תנהל את משק המים ביישוב, לאחר שהועבר לרשות במהלך 2015. על פי תוכנית העבודה, המועצה תפעל לשדרג ולפתח את התשתיות הישנות במים ובביוב ולהמשיך לייעל ולשפר את השירות הניתן לתושב.

2 מיליון שקלים נוספו לתקציב השירותים המוניציפאליים, והם מיועדים להשקעה במגוון שירותים לתושבים: איסוף פסולת, גזם ועוד.

תקציב הפיתוח עומד כעת על כ-60 מיליון שקלים. מתוכננת בנייתם של כ-10 גני ילדים חדשים, 10 כיתות לימוד בתיכון החקלאי ו-6 כיתות לימוד בבית הספר שדות. אחד הפרויקטים הגדולים בתכנון לשנה הקרובה הוא פיתוח מרכז המושבה. על פי התוכנית, כ-3 מיליון שקלים יוקצבו לפיתוח וקידום מרכז המושבה, הכולל הרחבה ושיפוץ החנויות והשקעה בקידום התוכנית להפיכת השוק הישן למתחם תרבות ופנאי.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות