fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי רשות המיסים בנתניה דורשים פינוי מיידי

אמנון לדני צילום עצמי
אמנון לדני צילום עצמי

עובדי מס הכנסה בנתניה דורשים פינוי מיידי מהבניין ברחוב סמילנסקי. כך עולה מדבריו של יו"ר ועד העובדים אמנון לדני אחרי שביום ראשון בבוקר פונו כל עובדי רשות המיסים בגלל הצפות בבניין ונפילת תקרה אקוסטית. הם נשלחו לבתיהם ורק היום חזרו לעבודה.

התקרה במעמ נתניה צילום עצמי
התקרה במעמ נתניה צילום עצמי

ביום ראשון בשעות הבוקר כשהגיעו לעבודה גילו עובדי רשות המיסים בנתניה כי משרדים בקומה השלישית בבניין מס הכנסה הוצפו עקב התפוצצות צינור מים בשירותים. המים חלחלו גם לארון החשמל ולכן נותק זרם החשמל המרכזי. המחשבים פסקו לפעול וכך גם המעליות. גם במשרדי המע"מ באותו בניין חלחלו מים לקומה השניה וכתוצאה מהרטיבות חלקים מהתקרה האקוסטית נפלו. למזלם של העובדים אף אחד לא נפגע. וציבור תושבי נתניה שחיכו לפתיחת המשרדים נאלצו לחזור על עקבותיהם.

לדברי יו"ר ועד העובדים ומנהל מחלקת שומה אמנון לדני הבניין סובל מליקויים קשים ומצב התחזוקה שלו גרוע: "מה שקורה כאן מסכן לא רק את העובדים אלא את מאות הנישומים שמגיעים מדי יום לקבל שרות. למרות שלבניין אין אישור של מכבי אש לא ניתנה עדיין ההוראה לסגור אותו. לעיתים קרובות המעליות לא עובדות, צינורות מתפוצצים, אריחים נפלו. אנחנו פועלים להכרזת סכסוך עבודה בעקבות המצב בבניין. אנחנו לא רוצים לסכן את העובדים ואת ציבור מקבלי השרות. נראה לי שעכשיו ההסתדרות תאשר סכסוך עבודה. ללא קשר לסכסוך העבודה אנחנו 170 העובדים דורשים פינוי מידי לבניין אחר בעיר".

אמנון לדני צילום עצמי
אמנון לדני צילום עצמי

מרשות המסים נמסר בתגובה, כי "יצוין כי עד למציאת פתרון קבע, הרשות משקיעה משאבים רבים בתחזוקת המבנה ושיפור התנאים לעובדים ולציבור ובכלל זה תיקונים נרחבים בהתאם לדרישת כיבוי אש כגון: טיפול מקיף ויסודי בארונות חשמל הכולל איטום בחומר מעכב בעירה, פתיחת דלת חירום באולם הגבייה, הוספת עמדת כיבוי אש ועוד. בימים אלה נמשך הטיפול בתיקון ליקויי בטיחות ותחזוקה בתיאום עם כיבוי אש ומנהל הדיור הממשלתי."

לדברי עו"ד ניסן שריפי שכבר פנה בעבר למכבי אש בעניין בטיחות המבנה אין לבניין אישור מכבי אש: "לפני חודש לערך נערכה ישיבה עם כיבוי אש ורשות המיסים קיבלה הארכה לפעילות בתנאים הנוכחיים עד סוף 2017. אני הזהרתי כמה פעמים שהבניין הזה לא תקין. אני טוען שאם היה מדובר בעסק פרטי הוא היה נסגר אבל למדינה מותר מה שלאזרחיה אסור".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות