fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סבע ישחק בנתניה

כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

המאבק בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק סביב רכישת הקשר דיא סבע, שכרטיסו שייך לטוברוק, נמשך גם השבוע.

הבורר של ההתאחדות לכדורגל,  עו"ד תגר עמיאל, קבע כי הקשר יושאל למכבי נתניה לעונה נוספת ללא תמורה גם אם בית"ר תסרב. בהחלטת הבוררות נכתב: "לאחר שנתתי דעתי לטענת הצדדים, הגעתי לכלל מסקנה כי יש מקום להורות על השאלת השחקן למכבי נתניה, ללא תנאי. השחקן יושאל למכבי נתניה לעונת 2018-2017. ככל שטוברוק לא תחתום על טופס ההשאלה, הרי שהחלטתי זו מהווה אסמכתא מספקת להתאחדות לכדורגל במקום חתימת בית"ר טוברוק על טופס ההשאלה".

דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)
דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

לאחר הודעת הבורר, החלה מלחמת גרסאות בין המועדונים. בתחילה נמסר מטוברוק: "בהמשך להודעתנו הקודמת ולמספר ידיעות בכלי התקשורת, חשוב להבהיר ולהדגיש כי מכבי נתניה פנתה בעניין לבורר התיק עו"ד עמיאל תגר וביקשה להשאיל את השחקן, ומועדון הכדורגל בית״ר טוברוק הסכים להשאיל את דיא סבע ועל בסיס הסכמה זאת נתן הבורר את החלטתו. בכותרת הבקשה אותה הגישה מכבי נתניה נכתב: 'בקשה להורות על רישום השחקן לעונת 2017/18 מכבי נתניה (במעמד שחקן מושאל עד להכרעה בבוררות)', וכאמור בית״ר טוברוק השיבה כי היא מסכימה להשאילו למכבי נתניה, על מנת שלא לפגוע בשחקן ובמכבי נתניה".

במכבי השיבו: "בעקבות תגובת בית"ר טוברוק, להלן תגובת מכבי נתניה בעניין דיא סבע: טוברוק, למרבה הצער, לא מדייקת בעובדות. הבורר הדן בתיק פסק כי דיא יהיה שחקן מכבי נתניה העונה, וזאת בשל בקשה שהוגשה לבורר על ידי מכבי נתניה ועל אף ניסיונות טוברוק להתנות את המהלך בשלושה תנאים שונים, שנדחו כולם על ידי הבורר הנכבד. אין כאן שום רצון טוב של טוברוק וטובתו של השחקן היא ממנה והלאה (במשך שנים ארוכות וגם עכשיו). באופן כללי אנחנו לא מאמינים בניהול ההליך וניסיון להשפיע עליו דרך כלי התקשורת ויש להצטער על כי טוברוק עושה זאת, ובדרך לא ראויה ומסולפת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות