fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: חוף בלו ביי נסגר ונפתח מחדש

חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)
.חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)

 

במהלך ראש השנה סגרה העירייה את הירידה לחוף הבלו ביי ברכב. למחרת, בעקבות תלונות של הציבור פתחה אותו מחדש. לתושבי עין התכלת אין חוף רחצה מוכרז להתרחץ בו  כי בחוף צאנז אין מציל בשבת וחוף הבלו ביי איננו מוכרז ואסור לרחצה בכל ימות השבוע. תושבי השכונה מייחלים לשנה החדשה את פתיחתו מחדש של החוף.

התושבים סקרנים לדעת מדוע מעכבת העירייה את הכשרתו מחדש של החוף ופתיחתו לרחצה. יש הקושרים את זה עם העיכוב בבנייתו של מלון הבלו ביי' אליו אמור החוף להשתייך ושאת שמו הוא נושא.

חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)
.חוף בלו ביי (צילום: רותי ברמן)

"בעבר החוף היה שייך למועצה האזורית עמק חפר שלא עשתה מאמצים לשמור עליו. עכשו לאחר הרחבת הגבולות של נתניה החוף נמצא ברשותה של העיריה והיא יכולה לעשות בו כרצונה. מחוף העונות ועד בלו ביי אין שירותי הצלה ביום שבת וחג. חוף העונות אמור להשתדרג במעלית ועדין הוא לא ישרת את כל צפון העיר. בינתיים אנחנו נאלצים להכנס לרכב ולנסוע לחופים מרוחקים וחוף הבלו ביי נשאר מוזנח ומטונף, כאילו לא שייך לאף אחד"' , מסבירה: רותי וויץ פרוז'ן מפורום עין התכלת.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "עיריית נתניה פועלת לקידום פתיחתו של חוף הרחצה בלו ביי, לרבות, קידום היתר להקמת מבני שירותים, מלתחות, מבנה עזרה ראשונה, מבנה פיקוח וסככת ומגדל מציל. נעשתה פנייה רשמית למשרד הפנים בעניין. בעניין הירידה לחוף וחסימת הדרך מדובר בבעיה בטיחותית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות