fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה חוגגת עצמאות 69: גשם של כוכבים

שלישיית מה קשור באגם החורף, קרן פלס בכיכר העצמאות, הראל סקעת בבימת הספורטק ועוד שפע של מופעים בחגיגות יום העצמאות. צאו לחגוג
קרן פלס (צילום: רונן אקרמן)

חגיגות העצמאות בנתניה ייערכו במספר מוקדים ברחבי העיר. בפארק אגם החורף יופיעו שלישיית מה קשור, עדי ביטי, גיא ויהל, אנא אערף, נצ'י נצ', די ג'יי טמנו ודי ג'יי ארז שטרית.

כיכר העצמאות תמשוך כמדי שנה רבבות של חוגגים שייהנו מבימת המוזיקה היהודית ומופעים של מיטב הכוכבים. החגיגות ייפתחו בשני מופעי ילדים – "יותם ומיקה חוגגים עצמאות" ו"נופיקי" – ואחריהם יעלו כוכב הילדים והנוער דניאל מורשת, ירדן גרופי מהפרויקט של עידן רייכל, שקד קוממי וקרן פלס שתשיר את כל להיטיה האהובים. את הערב תנחה שי המבר שגם תשיר מספר שירים. בתום המופעים תתקיים ברחבת הכיכר הרקדה המונית אל תוך הלילה עם ירון כרמל.

קרן פלס (צילום: רונן אקרמן)
קרן פלס (צילום: רונן אקרמן)

דניאל מורשת ימשיך וישמח את ילדי נתניה גם בבימת הספורטק במזרח העיר. עוד יופיעו כוכבי ערוץ הופ "כוח הקצב", מיכל צפיר והראל סקעת.

משפחות שיגיעו למתחם שמחוץ לקניון עיר ימים ייהנו גם הם ממיכל צפיר, "כוח הקצב", אייקי הפיה הקסומה והופעות של להקות המחול המקומיות.

בגן עובדיה יופיעו עידו ג'רפי וליאור פרחי, מופע הילדים "מעיין המתוקה" ולהקות מקומיות. בכל הבימות יתקיימו מופעי זיקוקים.

מיכל צפיר (צילום: יח"צ)
מיכל צפיר (צילום: יח"צ)

הסעות ללא תשלום לבמת אגם החורף וחזרה יופעלו מ-21:00 ועד סיום החגיגות ממרכז העיר (מסעדת טייפה), מצפון העיר (סוקולוב פינת ויצמן), ממזרח העיר (כיכר האוניברסיטה) ומרמת ידין-דורה (הנביאים פינת בן צבי).

ביום שלישי, 2.5, מוזיאון העיר נתניה יהיה פתוח לכניסה חופשית בשעות 12:00-09:00. במוזיאון מוצגת תערוכת הקבע על תולדות העיר נתניה – "מחזון למציאות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות