fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נסיון חיסול שני בשנתיים של איש העסקים יהושוע אטדגי

מטען חבלה במכונית בחדרה (צילום: פרטי)
מטען חבלה במכונית בחדרה (צילום: פרטי)

איש העסקים יהושוע אטדגי נפצע קשה מירי, בלילה שבין שני לשלישי, בעת שהיה ברכבו בכביש פל-ים הסמוך לקיסריה. הרקע לאירוע פלילי, עוכבו שני חשודים בשנות ה-40 וה-20 לחייהם והמשטרה פתחה בחקירת הנסיבות. בהמשך מסר דובר מחוז חוף של המשטרה רפ"ק חיים פונימונסקי כי מעצרם של החשודים הוארך עד ליום חמישי האחרון.

האירוע התרחש בסביבות השעה 3:00 בבוקר, אטדגי בן ה-48  ושני גברים נוספים בני 26 ו-27 שככל הנראה היו עמו ברכבו ונפצעו באורח קשה ובינוני, פונו על ידי מד"א לבית החולים הילל יפה בחדרה . הירי התבצע לעבר רכב הג'יפ הממוגן של אטדגי שבדיוק יצא מאולם שמחות בפארק העסקים בקיסריה. בהמשך הועבר אטגי לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם ומוגדר כפצוע אנוש. שעות לאחר הירי, עשרות שוטרים סרקו את סביבת הדרך במקום בו התרחש הירי בניסיון לאתר ראיות שונות שיסייעו בחקירת החיסול.

מטען חבלה במכונית בחדרה (צילום: פרטי)
מטען חבלה במכונית בחדרה (צילום: פרטי)

זהו נסיון ההתנקשות השני שאטדגי סופג בתקופה של כשנתיים, באוקטובר 2015 הוא הצליח להינצל אחרי שמטען חבלה שהונח ברכבו התפוצץ תוך כדי נסיעה. צוות מד"א פינה אז את אטדגי לבית החולים הלל יפה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית ועם סכנה ממשית לחייו. הוא נפצע קשה בגפיים ובעורק הצוואר. אחרי ניתוח ממושך בבית החולים רגליו קובעו, הופסק הדימום בצווארו והוא יצא מכלל סכנת חיים.

אטדגי הוא בעל עסק להמרת כספים שנעצר בעבר על חלקו בכמה פרשות  . ביניהן פרשת השחיתות בעיריית חדרה. הוא גם ריצה בעבר מאסר של תשעה חודשים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות