fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז חדשנות ואנרגיה מתחדשת נפתח בחדרה

המרכז, הראשון מסוגו בישראל יספק ליזמים מתחילים הדרכה, הכוונה וכלים לפיתוח וקידום סטארט-אפים בתחום האנרגיה
השקת מרכז החדשנות באנרגיה. בחדרה. צילום: עיריית חדרה
השקת מרכז החדשנות באנרגיה. בחדרה. צילום: עיריית חדרה

מרכז חדשנות ויזמות בתחום אנרגיה מתחדשת, ראשון מסוגו בישראל, הושק בחדרה בהובלת העירייה, ויפעל במסגרת החברה הכלכלית חדרה בראשות מנכ"ל החברה שי ארנט-כהן ובשיתוף חברת OTWOI בראשות אורן סמיניאן.

ערב ההשקה התקיים במשרדי החברה הכלכלית במעמד ראש העירייה צביקה גנדלמן, שהסביר כי המרכז לחדשנות יאפשר ליזמים בתחילת דרכם להתקדם בסטארט-אפים בתחום האנרגיה, ויחזק את תדמיתה של חדרה כעיר האנרגיה של ישראל.

לאירוע ההשקה הגיעו בכירי תעשיית האנרגיה בישראל וכן נציגי שגרירויות, ביניהם סגן שגריר קזחסטאן וראש המסחר של שגרירות רוסיה בישראל, וכן אנשי סטרט-אפ, מנהלי קהילות חדשנות, נציגים מחברת החשמל, נציגי חברות אנרגיה מהארץ ומחו"ל ואחרים. אורח הכבוד היה פרופ' סימון ליצין שהוזמן לעמוד בראש המרכז.

במתחם מוצעת תוכנית מנטורים, אשר יעניקו ליזמים את ההדרכה, ההכוונה, והכלים הנחוצים להצלחה בתחום.

מרכז החדשנות לאנרגיה מתחדשת צפוי לעבור לקמפוס המערבי בחדרה בשנה הקרובה.

בערב ההשקה הסבירו השותפים כי כמו בכל תחום, גם בתחום האנרגיה המתחדשת מתהדרת ישראל ביזמויות מרשימות. עם זאת, תחום האנרגיה עדיין אינו מפותח כמו תחומים כמו הסייבר או הפינטק (טכנולוגיה פיננסית), ואינו מושך יזמים צעירים. על מנת לייצר עניין ולעודד יצירת מיזמים חדשים ועידוד יזמים להיכנס לתחום, יש לייצר קהילה ועניין, וכמובן שיש לתת ערך ממשי לאותם יזמים. במסגרת זו הושק המרכז לחדשנות ואנרגיה מתחדשת אשר חרט על דגלו יצירת מודעות לתחום ויצירת תשתית ליזמים לפתח וליישם את המוצר והטכנולוגיה שלהם בשיתוף פעולה עירוני.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות