fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפעל הפיס ועיריית נתניה יעניקו מלגות בסכום של מעל מליון שקלים

מריטו קבדה (צילום: פרטי)

מפעל הפיס ועיריית נתניה יעניקו בשנת הלימודים האקדמית הקרובה 100 מלגות בסכום כולל של מיליון שקלים לחיילים משוחררים ובוגרי שירות לאומי תושבי נתניה שילמדו לתואר ראשון.

המלגות התאפשרו לאחר זכייתה של נתניה בקול קורא שפרסם מפעל הפיס ובשיתוף קרנות נוספות אותן גייס "הגג", בהנהלת מריטו קבדה, האמון על כלל המלגות המחולקות בעיר, לרבות מלגת קרן ראשת העירייה ומלגות לחיילים משוחררים. "הגג" מלווה את הצעירים ומסייע להם עם שחרורם מהצבא בייעוצים, הרצאות, סדנאות ואירועים.

מריטו קבדה (צילום: פרטי)
מריטו קבדה (צילום: פרטי)

הסטודנטים שיקבלו את המלגות, בסך 10,000 שקלים כל אחת, יתחייבו לתת כ-130 שעות לטובת הקהילה במסגרת ארגונים כגון קרן אייסף, כל ישראל חברים, חינוך לפסגות, המחלקה לנוער, "הגג" ועוד. בקרוב ניתן יהיה להגיש בקשה למלגה דרך אתר "הגג" www.hagag.org.

ראשת העירייה מרים פיירברג-איכר: "אחד הקשיים המשמעותיים ביותר של צעירים היום בדרך לרכוש השכלה גבוהה הוא נושא המימון. באמצעות  שיתופי פעולה מבורכים מסוג זה, אנו דואגים שכל צעיר וצעירה בעיר יוכלו לרכוש השכלה גבוהה ולהגשים את הפוטנציאל הטמון בהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות