fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחאת הצהרונים בחדרה: הקריטריון של בוסקילה

הורים במערב חדרה מתלוננים כי הקריטריונים לוועדת ההנחות של המתנ"ס לא מפורסמות
פעילות במתנ"ס אולגה צילום: עצמי
פעילות במתנ"ס אולגה צילום: עצמי

 

מחאת הצהרונים הפכה כבר מזמן למחאה ארצית ולא מקומית. אבל בחדרה ההורים לא מתנחמים בכך, וממשיכים במאבקם על מנת להוריד את מחירי הצהרונים.

לאחרונה העלו תושבים טענות כלפי יו"ר הנהלת המתנ"ס בגבעת אולגה, חבר המועצה אליהו בוסקילה, על כך שהוא מבצע ועדת הנחות מיוחדת, אולם לא מפרסם את הקריטריונים לאותה ועדה, מה שמשאיר את הנושא פרוץ ולא שקוף לטענת אותם הורים.

פעילות במתנ"ס אולגה  צילום: עצמי
פעילות במתנ"ס אולגה
צילום: עצמי

בחדרה ישנם שני גופים שמפעילים צהרונים: פנאי העיר, שמפעילה את הצהרונים בעיר עצמה, ומתנ"ס אולגה, שאחראי על הצהרונים במערב העיר.

בחדרה ישנם קריטריונים ברורים להנחות, והם מפורסמים לעיני כולם. באולגה, לעומת זאת, צורפו בשנה שעברה הצהרונים למשרד התמ"ת, מה שמאפשר להורים לקבל הנחות בהתאם לקריטריונים הקבועים באתר של התמ"ת.

בנוסף לכך, ובמטרה להקל על הורים נוספים, למשל כאלה שיש להם מספר ילדים בצהרונים, החליט בוסקילה להקים ועדת הנחות מיוחדת, שכבר קיבלה את הכינוי "ועדת בוסקילה", אלא שלאותה ועדה לא פורסמו קריטריונים.

אחד ההורים אמר בנושא: "זה עצוב שחבר מועצה לא מבין את החומרה במה שהוא עושה. איך יידעו מי קיבל הנחות? כמה הנחות קיבלו? עם כל הכבוד לחיבור המבורך לתמ"ת, אפשר לעשות יותר מכך".

בוסקילה עצמו לא מבין על מה המהומה: "אני מניח שבעוד כמה שבועות, שנסיים את הכל, כל ההורים יודו לי ויבינו מה אנחנו עושים. הרי החיבור לתמ"ת מאפשר הנחות כמעט לכל ההורים, ואני רוצה להקל על ההורים שצריכים הנחה נוספת. במקום לברך אותי על המהלך, יש קבוצת הורים שרק מבקרת כל הזמן. בוועדה יושבים חברים מכובדים נוספים, ושום דבר לא ייעשה במחשכים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות