fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרגדיה: ראש מועצת בנימינה גבעת עדה פינקי זוארץ נפטר מדום לב

תושבי בנימינה גבעת עדה כואבים את מותו של זוארץ: "אני נדהם ועצוב. עם כל חילוקי הדעות שהיו לפינקי ולי, אמרתי לו פעמים רבות שאני רואה את האהבה שהוא מרעיף על המושבות ומעריך את ההשקעה האדירה שלו. איבדנו איש יקר. יהי זכרו ברוך"
פינקי זוארץ. צילום: דוברות מועצת בנימינה גבעת עדה
פינקי זוארץ. צילום: דוברות מועצת בנימינה גבעת עדה

אלוף-משנה (במיל') וראש המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה, פנחס (פינקי) זוארץ, הלך הערב (שבת) לעולמו בגיל 52, לאחר שקיבל דום לב במהלך טיול בויאטנם. משרד החוץ אישר את מותו, והשגרירות במדינה מסייעת למשפחה ופועלת להשבת גופתו של זוארץ ארצה. זוארץ טס עם משפחתו לחופשה, שהסתיימה כאמור באסון. בני משפחתו (אשתו ושלושה מילדיו) עושים את דרכם ארצה. הבן הבכור בן ה-20 נשאר בארץ. ההלוויה תיערך ככל הנראה לאחר החג.

פינקי זוארץ דוברות מועצת בנימינה גבעת עדה
"איש ענק הלך לעולמו". פינקי זוארץ (צילום: דוברות מועצת בנימינה גבעת עדה)

המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה פרסמה הודעה ובה נאמר: "מועצה מקומית בנימינה – גבעת עדה מודיעה בתדהמה ובצער עמוק על לכתו בטרם עת של ראש המועצה אל"מ פינקי זוארץ. פרטים נוספים ומועד הלווייתו יפורסמו בהמשך. יהי זכרו ברוך".

ברגעים אלה מתכנסת מועצת בנימינה גבעת עדה לישיבה מיוחדת בעקבות פטירתו של זוארץ. הישיבה נוהלה על ידי ממלא מקומו של זוארץ, עופר צדקה. על פי חוק הרשויות המקומיות, צדקה ישמש ראש מועצה זמני.

עם קבלת הבשורה הקשה, הגיע חבר המועצה שלומי סלמה, ששימש סגנו של זוארץ בתחילת הקדנציה, לבית המשפחה, שם נשאר הבן הבכור שלא נסע עם המשפחה לחופשה. עם הבן שוהה דודו. סלמה מסר: "אני המום וכואב, משתתף בצער המשפחה ונמצא כאן לנחם ולסייע למשפחה ככל שיידרש. עם כל חילוקי הדעות הפוליטיים בינינו, פינקי היה בן אדם חיובי שרצה לעשות טוב ליישוב ולקדם אותו. תושבים רבים מתקשרים אליי, בין השאר שואלים על בחירות. אני מודיע לכולם שזה לא הזמן לעסוק בבחירות ואינני מוכן להגיב על כך. ראש המועצה שלנו הלך לעולמו, ויישוב שלם דואב וכואב".

בדף הפייסבוק של המועצה כתבו תושבים דברי הספד לזוארץ. ברוך אורן כתב: "אני נדהם ועצוב. עם כל חילוקי הדעות שהיו לפינקי ולי, אמרתי לו פעמים רבות שאני רואה את האהבה שהוא מרעיף על המושבות ומעריך את ההשקעה האדירה שלו. איבדנו איש יקר. יהי זכרו ברוך".

עוזי גול: "לא להאמין איך דווקא הטובים נלקחים מאיתנו מוקדם כל כך. איזה אדם מקסים וטוב כל כך. יהי זכרו ברוך".

רמי יוסיפוב: "עצוב עצוב עצוב. איש ענק ענק הלך לעולמו. איש חזון, חבר, איש עשייה, איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה? יהי זכרו ברוך. תנחומים לכל בני המשפחה היקרים".

חברת מועצת זכרון יעקב, צילה רשף, סיפרה על הודעת טקסט שקיבלה היום מזוארץ: "בלתי ניתן לעיכול. זכינו לקבל ממנו הודעת טקסט היום בזמן שחגגנו יום הולדת לבעלי היקר. הלב כואב ודואב. יהי זכרו ברוך".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "שמעתי בצער על מותו של אל"צ במיל פינקי זוארץ, לוחם ומפקד שכיהן בין היתר כמפקד עוצבת שועלי מרום וכמפקד החטיבה הדרומית ברצועת עזה. זוארץ שילם מחיר כבד כשנפצע קשה ואיבד את כף רגלו, אחר כך הוא הוכיח מהי נחישות אמיתית כששב לשירות פעיל. אני משתתף בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך!".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות