fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: היערכות להפעלת חנייה בחינם לתושבי העיר

החל מינואר יונפק לתושבי חדרה תו תושב שיאפשר חנייה ללא תשלום בכל רחבי העיר
מכוניות חונות בשולי הדרך בגלל מחסור בחנייה בחניון צילום: נירית שפאץ
מצוקת חניה בקריות. צילום: נירית שפאץ

 

 

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

עיריית חדרה מבצעת את ההכנות האחרונות, לוגיסטיות ומשפטיות, להחלת חנייה חינם לתושבי העיר. החל מראשון בינואר 2016 יהיו תושבי חדרה החונים ברחבי העיר במקומות חנייה המסומנים בכחול לבן, זכאים לחנייה ללא תשלום ללא הגבלת זמן.

במספר מועט של רחובות המוגדרים כמרכז העיר תותר חנייה ללא תשלום למשך שלוש שעות יומיות. החנייה תלווה באמצעי תשלום קיימים  כאשר בשלוש השעות הראשונות הינם ללא תשלום וזאת על מנת למנוע מרכבים לתפוס ליום שלם את מקומות החנייה המעטים יחסית במקומות המסחר, ולאפשר תחלופה וזרימה שוטפת של מבקרים ולקוחות בבתי העסקים השונים במרכז העיר. תושבים המתגוררים במקומות אלו יוכלו להחנות את רכבם ברחובות מגוריהם ללא הגבלת זמן.

החנייה ללא תשלום תתאפשר רק לתושבי חדרה, ואילו נהגים המתגוררים מחוץ לחדרה ימשיכו לחנות ברחבי העיר בתשלום. לקבלת תו התושב תידרש הצגת מסמכים המעידים על מגורים בעיר. את המסמכים הדרושים ניתן לצרף לבקשה המקוונת, או לחלופין להביאם לעמדות ההנפקה. עלות הנפקת התו 30 שקלים לכל רכב, ותוקפו שנתיים מיום הוצאתו. 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות