fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכרזה במצב קיפאון

הקמפיין המשותף נגד שדה התעופה (באדיבות עיריית חדרה)
הקמפיין המשותף נגד שדה התעופה (באדיבות עיריית חדרה)

מטה המאבק המשותף לעיריית חדרה ומועצה האזורית מנשה נגד הכוונה להקים שדה תעופה במזרח העיר, קיים לאחרונה  כנס שיתוף ציבור בנושא שדה התעופה, כדי להציג בפני תושבים את הפעילות והמהלכים שביצע מטה המאבק המשותף עד היום.

לכנס הגיעו 15 תושבים, רובם מהיישוב תלמי אלעזר מהמועצה האזורית מנשה, זאת למרות שממטה המאבק יצאו יותר מ-200 הזמנות במיסרונים לתושבים שנרשמו  וביקשו לקבל עדכונים שוטפים כדי להיות חלק בפעילות.

מטעם מטה המאבק המשותף השתתפו בכנס: ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, סגנית ראש העיר חדוה יחזקאלי והצוות המקצועי שכלל יועצים משפטיים, מהנדסים וחברת יחסי ציבור שמלווה את המאבק.

הקמפיין המשותף נגד שדה התעופה  (באדיבות עיריית חדרה)
הקמפיין המשותף נגד שדה התעופה (באדיבות עיריית חדרה)

הצוות המקצועי הציג בפני הנוכחים את הפעולות שנעשו עד היום. כמו כן הוזמנו התושבים להעביר את המידע לתושבים ולסייע במאבק. בנוסף צוין כי מטה המאבק יכלול בפעילותו גם תושבים שיביעו נכונות להשתתף במחאה.

משתתפי הכנס עדכנו כי מטה המאבק ממתין לתשובות משר האוצר משה כחלון בעקבות הידיעה כי הקפיא את ההכרזה על חדרה כיעד מועדף והקפאת כל ההליכים הקשורים לשדות תעופה במדינת ישראל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות